בדרך כלל רוב הפרסומות והכתבות מציגות את הסכנה הטמונה בחשיפה לשמש כמיועדות יותר לנשים, אולם האגודה למלחמה בסרטן ציינה כי החשיפה מסכנת הן את הנשים והן את הגברים ובשל אי המועדות מצד הגברים היא החליטה לצאת בקמפיין.
הקמפיין יעלה ביום שישי הקרוב (26.8.05) תחת הסיסמא: "גם אם תתעלם - הסכנה לא תיעלם". הוא נועד לעודד את ציבור הגברים לא להתעלם מנזקי השמש, בעקבות עלייה מדאיגה בשיעור הגברים החולים בסרטן העור. הקמפיין יימשך כעשרה ימים.
במסגרת הקמפיין יועלה סרט המציג בחור בסיטואציה של "בת יענה הטומנת את ראשה בחול". הבחור אותו מגלם השחקן יואב היימן, מגיע לחוף הים, מניח את חפציו ומכניס באופן מפתיע את ראשו לתוך החול. סיום הקמפיין מבהיר כי חשיפה לשמש גורמת לקמטים, לכתמים ולסרטן העור.
הקמפיין מזכיר לגברים לא להיחשף לשמש בלי אמצעי הגנה כגון: כובע, משקפי שמש, צל, קרם הגנה, שרוולים, ובין השעות 10:00-16:00 בהן השמש מסוכנת.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט וכרזות שיופצו בבתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ, קופות חולים ומוסדות ציבור.
לדברי נאוה עינבר, דוברת האגודה למלחמה בסרטן: "סרטן העור הינו סוג של סרטן הניתן למניעה בעזרת התנהגות חכמה בשמש. השנה, התגלו בישראל כ-940 מקרים חדשים של סרטן העור הממאיר. בשונה משנים קודמות בהן היחס בין מספר הגברים והנשים שחלו היה זהה, בשנתיים האחרונות, מצביעים הנתונים, על עלייה בשיעור הגברים החולים לעומת התייצבות במספר הנשים. נראה כי מאמצי ההסברה של האגודה למלחמה בסרטן בשנים האחרונות נשאו פרי והנשים בישראל הפנימו את המסרים הבריאותיים בדבר הצורך בהימנעות מחשיפה לשמש באופן יעיל יותר מגברים".