הישג עצום, מעל ומעבר לתחזיות האופטימיות נרשם לחברת פרטנר: 1,004,000 מנויים השיגה החברה עד מרס 2001.
ההישג העצום נרשם בזכות פעילותה האגרסיבית ובזכות חדירתה לפלחי שוק חדשים. ברבעון ינואר-מרס הצליחה פרטנר להגדיל את מס' מנוייה בכ-170 אלף.
ההצלחה של פרטנר בולטת במיוחד על רקע ההערכות המוקדמות שרווחו בענף התקשורת, לפיהן תתקשה פרטנר לחדור לשוק הסלולר. ואולם עתה מתברר, כי פרטנר הצליחה לחדור לשוק שבו היו כבר קודם לכן שלוש חברות - פלאפון, סלקום ומירס, ועתה מגיע חלקה בשוק הסלולר לכ-%21.
מנכ"ל פרטנר עמיקם כהן אמר, כי הנהלת פרטנר בטוחה בעוצמתה של החברה. "אנו בטוחים", אמר, "כי האסטרטגיה שלנו, יכולתנו להיות ממוקדים, הדגש שאנו שמים על איכות ושרות וחוזקם הייחודי של המותג והרשת שלנו ימשיכו להגדיל את הערך שאנו מייצרים ללקוחותינו, לבעלי המניות שלנו ולעובדים".
יצויין, כי מצבת כח העובדים של פרטנר גדלה מ-1543 עובדים במרס 2000, ל-2250 עובדים בסוף מרס 2001.