|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

Sony Ericsson ישראל משיקה 7 מכשירים חדשים

משקיעה 10 מיליון ש"ח עד סוף רבעון ראשון 2006 מתכננת החברה לתפוס 10% מנתח השוק של תחום ה- GSM בישראל השקת המכשירים כוללת פעילות של פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות
26/09/2005  |     |   חדשות   |   תגובות

Ericsson הודיעה היום (ב', 26.9.05) על השקת 7 דגמי מכשירים סלולארים מתקדמים חדשים עד לסוף שנת 2005, בהשקעה כוללת של 10 מיליון ש"ח.

עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין פרסום רחב היקף הכולל: קמפיין טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט, יחסי ציבור ופעילות קידום מחירות. זו הפעם הראשונה שחברת Sony Ericsson עולה בקמפיין פרסומי בסדר גודל שכזה מאז חדירתה לשוק הישראלי.

בין הדגמים אשר יושקו עד לסוף שנת 2005:

• K608i – מכשיר הדור השלישי הראשון של Sony Ericsson בישראל המציע מגוון רחב של שירותים ויישומים מתקדמים.

• K750i – טלפון – מצלמה עם מצלמה דיגיטלית של 2 מגה פיקסל ומנגנון Auto-focus המעניקה תמונות ברורות וחדות ביותר.

• P910i – השילוב המנצח בין טלפון סלולארי מתקדם, PDA ו- Smart Phone.

• J300i- טלפון לצעירים הכולל אפשרויות מוסיקה, נגן וידאו ומשחקים באיכות טכנולוגית גבוהה ביותר.

• W800– הווקמן הסלולארי הראשון שמגדיר מחדש את חווית המוזיקה והמדיה הסלולארית.

לדברי ציון גונן, מנכ"ל ברס תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל: "חברת Sony Ericsson מתעתדת לתפוס נתח שוק של 10% מסך שוק הטלפונים הסלולארים ברשת ה-GSM עד לסוף רבעון ראשון 2006. כבר במהלך 2005 תשיק Sony Ericsson מגוון רחב של מכשירי סלולאר המיישר קו מול 3 החברות הגדולות בשוק: נוקיה, סמסונג ומוטורולה, ובכך להפוך לשחקנית דומיננטית ביותר בין 4 השחקניות המרכזיות בתחום זה כיום".

הוא הוסיף ואמר, כי "ניצול העוצמה העסקית של 2 חברות מובילות: Sony Ericsson העולמית בעלת קו מוצרים נרחב וטכנולוגיה שהוכיחה את עצמה באירופה ובעולם כולו, וחברת ברס תקשורת סלולרית המקומית המביאה יכולות מוכחות בתחום שיווק מוצרי תקשורת יצעידו את חברת SE ישראל למובילת תחום הסלולאר בישראל".

על-פי נתוני חברת ברס תקשורת סלולארית עולה, כי כ-92% מהישראלים משתמשים בטלפון סלולרי, כ-6.2 מיליון ישראלים מנויים ברשתות הסלולאר השונות. סך ההכנסות משרותי התקשורת הסלולארית בישראל נאמדו בשנת 2004 בכ-2.8 מיליארד דולר.

צרכן הסלולאר הישראלי מחליף את המכשירים הניידים שברשותו בקצב גבוה יחסית. למעלה מ-50% מהצרכנים הם מוטי אופנה שעבורם עיצוב וקדמה טכנולוגית מהווים גורמים מכריעים בעת בחירת המכשיר.

חדירת מוצרי הסלולאר בישראל הגיעה לכדי 103% ב-2004 ולקראת סוף 2005 היא צפויה לעמוד על כ-105%. נתון זה מצביע על כך כי לכל צרכן ישראל יש 2 מכשירים או יותר.

הצרכן הישראלי איננו נרתע ממכשירים בעלי פונקציות מתוחכמות

חברת Sony Ericsson אשר הכריזה היום על כניסתו של הטלפון הסלולארי הראשון מהדור השלישי בישראל, מדווחת כי חדירתם המוצלחת של מכשירי הדור השלישי לשימוש הצרכן הישראלי הוכיחה כי הצרכן הישראלי איננו נרתע ממכשירים בעלי פונקציות מתוחכמות והוא אף נוהג לנצל את מרבית הפונקציות אשר מציעים לו המכשירים.

ברבעון הראשון של 2005 נמכרו בכל רחבי העולם 200 מיליון יחידות מכשירים. החברות המובילות את שוק הסלולאר במערב אירופה הן: NOKIA; MOTOROLA; SAMSUNG; LG ו- SONY ERICSSON.
השקה מוצלחת של דגמים חדשים הביאו לגידול בנתח השוק של Sony Ericsson מ-8.2% ברבעון הראשון של 2005 ל-9.1 ברבעון השני של השנה. נתון זה העלה את החברה למקום הרביעי בין החברות המובילות את השוק במערב אירופה.

ברס תקשורת סלולארית, אשר הוקמה בשנת 2004, משמשת כנציגתה הבלעדית של חברת Sony Ericsson בישראל. החברה, דומיננטית בשוק הסלולאר הישראלי ומשווקת מגוון מכשירים סלולארים בטכנולוגיות מתקדמות בשתי רשתות ה-GSM בישראל- orange וסלקום.
החברה נמצאת בבעלות שווה של חברת ג. ברס ואלקטרה מוצרי צריכה.


J300i - טלפון לצעירים

J300i - הכיף קודם לכל. אפשרויות המוסיקה, נגן הוידיאו והמשחקים יכולות להפיג את השעמום שבין שיחה לשיחה. נגן המדיה המובנה הוא מרכז המוסיקה והוידאו שלך. באמצעותו תוכל לעיין ברשימת הריגטונים המועדפים שלך, לצפות בקליפים ולשתף קבצים עם חברים. אם תרצה רינגטון מקורי שאין לאף אחד אחר, הפעל את MusicDJ™ וצור מיקס מוסיקלי מקורי משלך.

ה- J300i הוא טלפון סלולרי מעוגל ודק עם "כנף" ייחודית ומסוגננת בחלק האחורי של המכשיר. הטלפון מספק כר נרחב ליצירתיות של המשתמשים עם משחקים תלת מימדיים, ונגן מוסיקה מובנה המשמש כמרכז מוסיקה ווידאו עם הורדות פשוטות של קטעי וידיאו, משחקים ורינגטונים. כל זאת באמצעות מגוון דרכים ליצירת רינגטונים ושומרי מסך, התאמה אישית של מראה המכשיר באמצעות מגוון של כיסויים (פאנלים).

היכולת להוריד את שומרי המסך והרינגטונים החדשים ביותר מאפשרת לכם להתאים את ה –J300i לטעמכם האישי, למצב רוח או לצו האופנה. ניתן להוריד קבצי מוזיקה עבור רינגטונים וכן להוריד קטעי וידיאו של קדימונים לסרטי קולנוע או קליפים.

הטלפון נמכר בצבעים ורוד, שחור או לבן ואין ספק שהוא יכבוש את לבו של כל מי שמחפש טלפון בעל נוכחות לצרכי חברה ובידור.

ה- J300i נמכר ברשת אורנג'


K608i - הדור השלישי בעיצוב

השקתו הקרובה של טלפון ה- K608i מהדור השלישי תציין את כניסתה של סוני אריקסון ישראל לתחום המתפתח של הדור השלישי.
המכשיר מציע מגוון רחב של שירותים ויישומים המגבירים את כוח המשיכה של הלקוח לשירותי הדור השלישי.

ה – K608i שונה מדגמי הטלפון הסלולאריים המגושמים מהדור השלישי. זהו מכשיר דק ועמיד אשר אינו שוקל יותר מהטלפונים של הדור השני. אחד הלקוחות הראשונים של ה–K608i הוא האצ'יסון, מפעיל בינלאומי של שירותי הדור השלישי.

ל – K608i יש מראה דק ואלגנטי במארז דמוי אלומיניום. קל להשתמש בו ולהתמצא באפשרויות הגלומות בו. העיצוב החדש של בית סוני אריקסון לדגם זה מציב את המצלמה והטלפון יחד בחזית המכשיר: כאשר מחזיקים בו במאונך – זהו טלפון, כאשר מחזיקים בו באופן אופקי – זוהי מצלמה.

המכשיר כולל מצלמה בעלת 1.3 מגה-פיקסל המציעה את כל התכונות המקובלות כולל כיסוי עדשה אקטיבי בעל הפעלה מהירה, למקסימום הגנה. גם המשתמשים בשירותי וידיאו-טלפון לראשונה ישמחו לגלות כי ניתן לבצע שיחת וידיאו בפשטות וביעילות, בעזרת לחצן שיחת הוידיאו-טלפון הישיר.

הטלפון מספק עולם שלם של יישומים, תכנים סלולאריים מרגשים, שיחות וידיאו ואפשרויות ליצירתיות אישית של משתמשים, באופן ברור ומדויק בעזרת המסך ה – TFT הגדול (1.8 אינץ') בעל 262,000 צבעים.

בנוסף, ה – K608i, מצויד בערכה מושלמת של חבילת יישומים עסקיים המטפלים בניהול המידע האישי וסינכרון עם המחשב האישי בעזרת טכנולוגיה אלחוטית או USB, ובכך מהווה את כלי העבודה האידיאלי למנהלים, כל זאת בזכות היעילות העסקית ואפשרויות הגישה המהירה שלו.

ה – K608i מטפל בקלות בקצב ההורדה של המשחקים והאנימציות התלת מימדיים החדשים ביותר. על-מנת להעניק למשתמשים טעם של איכות הבידור הגלומה המכשיר, הוא כבר טעון במשחק הגולף המקצועי התלת-ממדי של ויג'יי סינג 2005 תוצרת Gameloft.

איכות קול גבוהה יחד עם רדיו FM הכולל את תכונת ה-RDS (קריאת שם תחנה ותדר באופן אוטומטי), והיכולת לייבא הורדות מוזיקה ישירות לטלפון, הופכים את ה – K608i לנגן מוזיקה איכותי ובן-לוויה אידיאלי לנסיעות, חדר הכושר או מנוחה. משתמשים האוהבים ליצור התאמות אישיות בטלפון ייהנו ממגוון רחב של אפשרויות ליצירת רינגטונים, שומרי מסך, תמונות וקטעי וידיאו באמצעות כלים חדשניים ומפתיעים.

ה- K608i יושק בישראל ויוצע למכירה ברשת אורנג'.


W800i - הווקמן הסלולרי הראשון

מעכשיו אפשר לשמוע מוזיקה באיכות סאונד מעולה, לנהל שיחות טלפון, לצלם תמונות וסרטוני וידאו מבלי להתפשר על איכות.
ה- W800i מבית סוני אריקסון משלב בפעם הראשונה טלפון סלולארי, נגן מוזיקה איכותי עם יכולת נגינה של עד 30 שעות, ומצלמה דיגיטלית באיכות 2 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, וכל זה ארוז בתוך מכשיר קטן ומעוצב במראה מרהיב ובאריזה ייחודית.

"בסוני אריקסון בחנו לעומק מה מחפשים המשתמשים במכשיר מוזיקה נייד ותכננו מוצר שעונה במדויק על הצרכים", אומר ציון גונן, מנהל הפעילות של סוני אריקסון בישראל.

"ה- W800i מביא איכות סאונד מעולה, הוא קל לשימוש עם ממשק מוזיקה ייחודי, זמן סוללה מדהים ומסוגל לאחסן כמויות גדולות של מוזיקה. השילוב האופטימאלי בין טלפון, נגן מוזיקה, מצלמה דיגיטלית בעיצוב מדהים, ממצב את ה- W800i כמכשיר הנחשק ביותר בשוק כפי שהוכח בימים הראשונים להשקתו בעולם".

tm Walkman® הופכת את ה- W800i למתמודד אמיתי בזירת נגני המוזיקה הדיגיטלית. שילוב הטכנולוגיות המוכחות של סוני בעולם הטכנולוגיה הבידורית, לתוך המכשירים של סוני אריקסון מהווה יתרון מובנה ומהותי והופכת את סוני אריקסון למובילת הדרך בעולם המדיה הניידת.

ה- W800i מסופק עם זוג אוזניות סטריאופוניות איכותיות ביותר עם טכנולוגית בידוד רעשים ייחודית של סוני. בנוסף תומך ה- Walkman® בפורמטים המובילים MP3 ו-AAC. כמות זיכרון מרשימה עם יכולת אחסון של כ-12 תקליטים באורך מלא תוך שימוש ב- 512MB (חצי ג'יגה) זיכרון המסופקים עם ה-W800i. כמות הזיכרון ניתנת להרחבה עד ל- 2GB (כ- 50 תקליטים באורך מלא) של זיכרון.

העברת מוזיקה לתוך ה- W800i קלה, פשוטה וידידותית לתפעול. יחד עם המכשיר מסופקת תוכנה ייעודית – DISC2PHONE – המאפשרת העברה מהירה ופשוטה של שירים ישירות מדיסקים לטלפון דרך המחשב האישי, כולל תהליך המרה מלא. בנוסף, מאפשרת התוכנה לנהל את קבצי המוזיקה שעל ה- Walkman® בפשטות, תוך שמירה מהירה ונוחה בעדכון ספרית המוסיקה האישית.

ממשק המוזיקה הייחודי של ה- Walkman® מעצים את חווית המשתמש. הממשק של סוני אריקסון קובע רף חדש בשילוב יכולות מדיה מתקדמות בתוך הטלפון. המשתמש יכול להפעיל את נגן המוזיקה מכפתור ייעודי המאפשר התחלת השמעה ועצירתה. בנוסף מאפשר
ה- Walkman® לעבור למצב תפעול רגיל של המכשיר המאפשר להשתמש ב- W800i באופן מלא בזמן שה- Walkman® ממשיך לנגן. כמו כן מאפשר ה- W800i לנהל רשימות שירים (PLAYLISTS) וחיפוש לפי אומן או אלבום.

תכונה מעניינת נוספת של ה- W800i היא היכולת להעביר את ה- Walkman® למצב 'טיסה' בו משמש ה- W800i כנגן מוזיקה בלבד המאפשר שימוש במכשיר במהלך טיסות.

אורך חיי הסוללה הוא מרכיב חשוב ביותר למשתמש וה- W800i מספק זמן סוללה לנסיעות הארוכות ביותר. ה- Walkman® מסוגל לנגן מוזיקה במשך 15 שעות כאשר הוא נמצא במצב 'טלפון מופעל' ו- 30 שעות במצב טיסה!

למרות מידותיו הקטנות משלב ה- W800i יכולות מצלמה מהמתקדמות ביותר בעולם הסלולארי. מצלמה באיכות של 2 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי, זום דיגיטלי, פלאש, מכסה מצלמה אקטיבי וממשק משתמש מוכר מעולם המצלמות הדיגיטליות של סוני.

ניתן לרכוש ברשת סלקום. המכשיר יושק ברשת אורנג' בקרוב.


P910i - המשרד הנייד העסקי

Sony Ericsson מציגה את P910i - השילוב המנצח בין טלפון סלולרי מתקדם, PDA ו- Smart phone.

ה- P910i הוא מכשיר יוקרתי וייחודי עבור אנשי עסקים, המשלב לוק אירופאי עם גימורים מטאליים, בעל ניחוח עסקי ויכולות של אורגנייזר / מחשב כף יד.

המכשיר כולל דפדפן אינטרנט Opera, המעניק חוויית גלישה מלאה בדומה למחשב השולחני. יכולות המכשיר הן אינסופיות: סנכרון יומן פגישות וספר טלפונים עם המחשב באמצעות קישוריות USB, אינפרא אדום ותקשורת אלחוטית Bluetooth.

ה- P910i מצויד במצלמת ווידיאו וסטילס ובמסך מגע צבעוני ענק עשיר בעל 262,000 גווני צבע. המכשיר מופעל באמצעות מערכת ההפעלה Symbian OS v7.0 ובממשק המשתמש UIQ, המאפשרת התקנת מגוון יישומים ותוכנות.

ל- P910i כיסוי עולמי (TriBand), מקלדת חיצונית מובנית על גבי הפליפ, המאפשרת כתיבת אימיילים ארוכים יותר, זיהוי כתב יד ומילון T9, זיכרון מורחב של 64 מגה בייט עם אפשרות להרחבה עד 1 ג'יגה בייט, באמצעות כרטיס זיכרון מסוג Memory Stick Duo Pro, המעניקה יכולות בלתי מוגבלות של אחסון והורדה.

שיתופי פעולה מגוונים בין Sony Ericsson לבין חברות שונות מאפשרים תמיכה מושלמת בפלטפורמות דואר אלקטרוני כגון: Smartner, IBM, Extended Systems, Visto RIM BlackBerry, Seven IntelliSync.

ה- P910i תומך באופן מלא במסמכי וורד וגיליונות אקסל, בנוסף תומך גם בתוכנת ה- World Mate (לוחות זמנים בעולם, החלפת כספים, מזג אוויר).

טלפון ה- P901i תומך בתוכנת ה- NAVIGATOR של סלקום המציע – שירות ניווט סלולרי קולי וויזואלי מבוסס GPS Bluetooth המאפשר איתור קל ונוח של יעדים וכתובות. בנוסף, מאפשר השרות מגוון שירותי מידע והנחייה ליעדים מעניינים כמו אתרי טיול, מסעדות ותחנות דלק. המידע המועבר ללקוח כולל: הסבר קולי ומידע וויזואלי על צג הטלפון המתעדכן ברציפות במהלך הנסיעה.

ניתן לרכוש ברשת סלקום.


    K750i
  • גם Business וגם Pleasure

סוני אריקסון K750i הוא טלפון-מצלמה עם מצלמה דיגיטלית של 2 מגה פיקסל ומנגנון Auto-Focus, המצלמת תמונות ברורות וחדות ביותר, תוך שחזור צבעים מדויק ומעולה ואיכות הדפסה מעולה.

הטלפון מספק קישוריות מהירה ומכיל זיכרון נדיב בגודלו, המפשטים את תהליך האחסון והשיתוף של תמונות בין משתמשים.
התמונות המצוינות, יחד עם חבילה מקיפה של אפשרויות בתחום העסקים, הבידור והתקשורת, הופכים את ה- K750i למכשיר האידיאלי עבור מי שמנהלים חיי עבודה וחיי חברה תוססים.

בהשקת K750i ממשיכה סוני אריקסון את מסורת בתחום הצילום תוך התבססות על הידע האדיר של חברת האם שלה בתחום התמונות, חברת סוני. ה- K750i עשיר בתכונות המקובלות היום במצלמות דיגיטליות, אך אינן קיימות במרבית הטלפונים הסלולאריים כמו: Automatic Focus, זום דיגיטאלי פי 4, ביטול אפקט "עיניים אדומות" וממשק משתמשים ידידותי ואינטואיטיבי.

המכשיר פועל באופן אופקי להבטחת תמונות יציבות ומעוצבות. כאשר מצרפים את ערכת הפלאש של סוני אריקסון, Phone Flash MXE-60, ניתן לצלם בחשכה ממרחק מספר מטרים.

הודות לכרטיס הזיכרון הכפול (Memory Stick Duo) ויכולת ה Bluetooth ואינפרא-אדום, ניתן להעביר את התמונות למגוון רחב של מכשירים, על-מנת לשתף אחרים. כבל USB המצורף לטלפון, מאפשר העברה מהירה של תמונות, קטעי וידיאו ומוזיקה אל המחשב וממנו.

כדי להדפיס תמונות מהמצלמה אין צורך להשתמש בחיבור למחשב. ניתן לשלוח אותן למדפסת המחוברת באופן אלחוטי או להעבירן באמצעות כרטיס הזיכרון אל מדפסת תואמת.

ה- K750i מאפשר סנכרון מלא עם יומן הפגישות ורשימת אנשי הקשר אשר ב- PC האישי ומאפשר גישה להודעות דוא"ל מכל מקום. תמיכה בתקן Bluetooth PC וחיבור USB משלים את השימוש העסקי במכשיר והופך אותו לכלי עבודה מעוצב ואיכותי ביותר.

משתמשים יצירתיים ייהנו מה – K750i בזכות מאגר הכלים הרחב שבו המאפשר התאמות אישיות של הטלפון, ערבוב קטעי וידיאו, קול, תמונות וטקסט. בין הפונקציות הרבות במכשיר:

• תוכנת VideoDJ™ מאפשרת למשתמשים ליצור אנימציות.
• ™ PhotoDJ הוא עורך צילומים פשוט בעזרתו ניתן לשפר תמונות.
• Play Now™ מאפשר למשתמשים להוריד רינגטונים חדשים ישירות לטלפון.
• MusicDJ מאפשר ליצור רינגטונים ואפקטים קוליים אישיים.

ה – K750i יוצע למכירה ברשת אורנג'

תאריך:  26/09/2005   |   עודכן:  26/09/2005
עומר שיקלר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יופי וגיל הם נושאים לגמרי לא שטחיים, תרתי משמע. למעשה הם עמוקים עד העצם, כך קובעים ממצאי מחקר חדש.
26/09/2005  |  יפעת גדות  |   חדשות
20 ח"כים חתמו במהלך כנס פגרה מיוחד שנערך השבוע בכנסת על עצומה הקוראת לראש הממשלה, שר האוצר ושר הבריאות, לפעול למימון דחוף להצלת חיי חולות סרטן השד ולמציאת מקור מימון מיידי לתרופת ההרספטין.
26/09/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
נשיא הטכניון, פרופ' יצחק אפלויג, נבחר לתקופת כהונה שניה של ארבע שנים, החל מ-1 באוקטובר. דירקטוריון הטכניון, בישיבתו האחרונה, אישר את החלטת סנט הטכניון בעניין.
26/09/2005  |  מירב לוי  |   חדשות
לאור ההצלחה הגדולה בשנה שעברה של הערכות מומחים לעתיקות ופרטי אספנות יתקיימו שני מועדי הערכות של פרטי אספנות ועתיקות בחוה"מ סוכות 19-20 באוקטובר.
26/09/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
רבים מתושבי חבל עזה המפונים שוהים עדיין במקומות אירוח שונים ללא דיור הולם. מציאות זו מערימה קשיים יומיומיים וצרכי המשפחות הפרטיות והקהילות מרובים.
26/09/2005  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
דן מרגלית
דן מרגלית
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם    איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
איתמר לוין
איתמר לוין
קל וחומר ממכבי חיפה והפועל תל אביב    הדחיינות של נתניהו והרס משרד החוץ    התנ"ך נגד הרב יצחק יוסף    ההפקרות והטמטום של יצחק גולדקנופף    וכרגיל - איתמר בן-גביר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il