"ברטנדר", בית הספר לברמנים ותרבות שתייה, משיק לראשונה מגזין מקצועי לתחום האלכוהול בהשקעה של 100 אלף ש"ח. הגיליון הראשון של "ברטנדר" יופץ ב-10 אלף עותקים.
גדי אבוקסיס, מנכ"ל ברטנדר, אמר כי המגזין יופץ ללא תשלום בעמדות במקומות בילוי לקהל יעד של אנשי מקצוע מתחום האלכוהול בישראל וחובבי התחום, אחת לרבעון.
גיליון הבכורה של מגזין "ברטנדר" יכלול 32 עמודי כרומו ובהם תוכן מקצועי - סקירת ברים מומלצים בישראל ובחו"ל, מגמות וטרנדים בתחום המשקאות וכתבות פרופיל על אישיות בולטת בתחום.
אבוקסיס מציין עוד, כי כ-3,500 ישראלים עוברים מדי שנה קורסים לברמנים, ובחמש השנים האחרונות נרשם גידול של כ-15% מדי שנה במספר המשתתפים בקורסים לברמנים. מנתוני הרשת עולה, כי "ברטנדר" תופסת נתח שוק של כ-40% בשוק בתי הספר לברמנים.