כ-50 רשתות אופנה וחברות אופנה נרשמו עד כה ליריד המותגים 2005-2006, שייפתח ב-10 בנובמבר בגני התערוכה בתל אביב.
להערכת ניצן קירשנבוים, מנכל"ית חברת ההפקה של היריד, צפי המכירות יגיע השנה לכ-8 מיליון שקל. ליריד אמורים להגיע כ-70,000 מבקרים וייקחו בו חלק כ-50 חברות ורשתות אופנה מובילות.
יריד המותגים ייפתח בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של מיטב הרשתות, היצרנים והיבואנים בהנחות שבין 30% ל-50%.
בין החברות שנרשמו עד כה: קרוקר, דיזל, אוניל, בילבונג, דויד ששון, כאוס, לי, רנגלר, אדידס, לי-קופר, איל מקיאג', כן ולא, רנואר, מנגו, המשביר החדש לצרכן, פוקס, דיאדורה, קדס-קידס, גזית, גריפ ועוד.
השקת יריד המותגים לחורף 2005-2006 תלווה בקמפיין פרסום עצמי בהשקעה של כ-450,000 שקל. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט.
יריד המותגים פועל מזה כחמש שנים. מנתוני חברת ניצן קירנשבאום הפקות, המפעילה את היריד, עולה כי בכל שנה ממוצע המבקרים הוא כ-60,000 איש.
קירשנבוים: "יריד המותגים הפך לאירוע שהציבור הרחב מחכה לו. הלקוחות שלנו למדו להבין את הערכים המוספים של היריד ואת העובדה שרק ביריד ניתן להשיג מותגי אופנה בהנחות מטורפות. היריד מהווה בעצם את יריית הפתיחה של תחילת עונת ה'סיילים' האמיתית".
שעות פעילות היריד:
חמישי, ה-10.11: 16:00-24:00
שישי, ה-12.10: 10:00- 20:00
שבת, ה-13.10: 10:00-24:00
צחיר הכניסה: 10 שקלים.