חברת האינטרנט Yahoo עיצבה מחדש את המפות המקוונות שלה כדי להקל על המשתמשים בהשגת הוראות הגעה למספר מקומות שונים, ומציאת בתי-עסק מקומיים - המהלך האחרון של החברה בדו-הקרב שלה עם ענקית האינטרנט Google.
החברה חשפה את שיפורי המפות החדשים שלה השבוע, פחות מחודש לאחר ש-Google שידרגה את שירות המפות שלה.
Yahoo משתווה לכמה מהתכונות של השירות של Google, כמו היכולת לגלול לאורך מפה בלי לטעון דף חדש, בנוסף למספר כלים שלא היו זמינים קודם לכן ברשת האינטרנט.
"ישנם ארבע או חמש 'אפשרויות בלעדיות ל-Yahoo' הכלולות בשדרוג הזה", אמר פול לווין, מנהל מחלקת השירותים המקומיים של החברה, בראיון ל-CNN.
החידושים כוללים את האפשרות להצגת הוראות נסיעה למספר מיקומים שונים בעיר, ואחר-כך הצגת כל הדרכים על אותו עמוד באופן סימולטני.
כמו Google, חברת Yahoo כוללת גם ביקורות גולשים ומספרי טלפון של בתי-עסק מקומיים הנמצאים ליד האיזור שבוקש על-ידי המשתמש.
בתקווה להשיג אפילו יותר משתמשים לאתרים הפופולריים מלכתחילה שלהם כדי שיוכלו להרוויח יותר כסף מהפרסומות, Yahoo ומחתרחתה Google העבירו את חלקן הגדול של השנתיים האחרונות במשחק 'מלחמה'.
כל פעם שאחת מהיריבות מציגה מוצר חדש היוצר עניין, האחרת בד"כ מגיבה עם משהו דומה.
האתר MSN של Microsoft, אתר Ask Jeeves, אמריקה אונליין ו-Amazon.com כולם נכנסות מדי פעם ל'מלחמה' עם חידושים טכנולוגיים משלהן.
שירותי מפות מקוונים הפכו לשדה-קרב מרכזי, מפני שזהו אחד מהשירותים הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט. השיפורים החדשים שנעשו על-ידי Yahoo ו-Google הגדילו את הלחץ התחרותי על השירות של אמריקה אונליין, Mapquest, שהיה המוביל בתחום במשך זמן רב.