בזק בינלאומי Business יוצאת במבצע לשידרוג האינטרנט בעסקים ל-ADSL. במסגרת המבצע תציע החברה חבילות שידרוג משתלמות גמישות וייעודיות לכל גודל עסק.
החברה מתחייבת להתאים לכל סוג וגודל של עסק, את החבילה המתאימה לו ביותר, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובמחיר כדאי ביותר. כל חבילה שתוצע ללקוח, בכל גודל, תכלול בתוכה, ללא תוספת מחיר: נתב ADSL, ת.ד. אלקטרוני בהתאם למספר העמדות, כתובת IP קבועה, תמיכה ושירות עסקי ייעודי ללא הגבלה - 24x7x365.
בינה רזינובסקי, סמנכ"ל ומנהלת החטיבה העסקית בבזק בינלאומי, מסרה כי המבצע הזה הוא המשך לקו בו נוקטת בזק בינלאומי מזה שנה, לפיו החבילה מותאמת לצרכיו הספציפיים של הלקוח העסקי. "אחד הגורמים לנסיקה שלנו בתחום העסקי, הוא ההתמקדות שלנו בצרכיו של הלקוח, ולא בחבילות מדף שהלקוח צריך להתאים את עצמו אליהן.
כל לקוח מקבל חבילה המותאמת בדיוק למידותיו, דבר שהביא לעליה של 70% בפעילות שלנו במגזר העסקי בין השנים 2000 ו-2001, ולעליה בשיעורים דומים המסתמנת בפעילות שלנו בשנת 2002. הלקוח מעריך את הגישה הממוקדת ונותן לנו את אמונו", אמרה רזינובסקי.
המבצע ילווה בקמפיין פרסומי, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-לוין ובעלות של 1.5 מליון ש"ח. תוקף המבצע - עד 31.7.02.