חברת ורדינון העוסקת בעיצוב, ייצור, יבוא שיווק והפצה של מוצרי טכסטיל אופנתיים לבית, מפרסמת את דוחותיה הכספיים לרבעון שלישי שנת 2005. מהנתונים עולה, כי מכירות החברה בתקופה של תשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ– 53.7 מיליון ש"ח, גידול של כ– 13.7% לעומת הכנסות של כ – 47.3 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד.
הגידול במכירות מוסבר בהצלחת החדרת המותג ורדינון ובפתיחתן של ארבע חנויות חדשות – גבעתיים, רחובות, כרמיאל ואשדוד. מכירות החברה ברבעון השלישי של שנת 2005 הסתכמו בכ- 18.5 מיליון ש"ח, גידול של כ- 2.4% בהשוואה לכ- 18.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים, כי מכירות ראש השנה גלשו לרבעון הרביעי בעוד שבשנה שעברה הן התרכזו ברבעון השלישי. הצגה הלוקחת בחשבון את עיתוי ראש השנה מראה כי המכירות בחודשים יולי-אוקטובר בשנת 2005: 25.7 מיליון ש"ח, גידול של 14.3% לעומת הכנסות 22.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ– 30.8 מיליון ש"ח, גידול של כ– 14% לעומת רווח גולמי של כ– 27 מיליון ש"ח בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. שיעורו של הרווח הגולמי מהמכירות עמד על כ- 57.2% בהשוואה ל– 57% בתקופה המקבילה.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ- 10.3 מיליון ש"ח, כ- 55.3% מהמכירות בהשוואה לכ- 10.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, כ- 57.6% מהמכירות. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי מוסבר, כאמור, בעיתוי מכירות ראש השנה בהשוואה לרבעון מקביל.
הרווח התפעולי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ- 5.3 מיליון ש"ח, לעומת כ- 4.5 מיליון ש"ח – גידול של כ– 18.5% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי השנה הסתכם בכ- 2 מיליון ש"ח ונשאר ברמתו בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים השנה הסתכם לסך של כ– 3.8 מיליון ש"ח, גידול של כ– 14.7% בהשוואה לרווח נקי בסך 3.3 מיליון ש"ח בתקופה מקבילה אשתקד. ברבעון השלישי הסתכם הרווח הנקי בכ– 1.6 מיליון שקל, לעומת בכ– 1.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 33.6% בהשוואה לתקופה מקבילה.
דן ורדינון – יו"ר הדירקטוריון של החברה ציין כי "התוצאות הכספיות ממשיכות לתמוך באסטרטגיה של ורדינון טקסטיל להרחבת רשת החנויות. הרשת עומדת כיום על 27 חנויות. בכוונתנו להמשיך במדיניות ההתרחבות".
הוא הוסיף וציין כי "המשך מגמת ההצלחה של החברה נובע מכך שהמותג "ורדינון" הולך ומתחזק, דבר זה נשען על חדשנותה של החברה בתכנון ובעיצוב המוצרים המותאמים לצרכים של הלקוחות בישראל".