חברת נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הודיעה היום (יום ד', 12.6.02), כי זכתה בחוזה בהיקף של 5 מיליון דולר עבור חברה פיננסית אמריקנית מובילה. נייס מערכות תקים עבור החברה הפיננסית מערך הקלטה וניתוח של שיחות טלפון הנערכות בין לקוחות החברה ומרכזי השירות שלה.
מדובר באחת העעסקות הגדולות שנערכו אי פעם בתחום המערכות להקלטה דיגיטלית ולניתוח שיחות טלפון.
במסגרת העסקה, תקים חטיבת מוצרי ניהול חווית הלקוח של נייס (CEM -Customer Experience Management) מספר מערכות להקלטה ולניתוח של שיחות טלפון בין לקוחות לנציגי שירות, בכמה אתרים שונים בארה"ב. המידע המוקלט יאוחסן באופן דיגיטלי במרכז אחסון הנתונים הממוחשב מתוצרת חברת נייס מערכות ((NICE Storage Center.
באמצעות המערכת של חברת נייס, תוכל החברה הפיננסית לתעד ולנתח שיחות טלפון בהן ביקשו לקוחות לבצע פעולות פיננסיות שונות.
חיים שני, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות, אומר כי הסיבה העיקרית לזכייתה של נייס בחוזה היא היותה חברה מובילה בתחומה, עם מגוון פתרונות רחב ופריסה גלובלית - "הקמת מערך אחסון ותיעוד דיגיטלי ממספר רב של מקורות, כמו גם הצורך לעבד כמות רבה של מידע ברמת אמינות גבוהה, היא אתגר שמעט חברות יכולות לעמוד בו", אומר שני.
נייס מערכות
נייס מערכות (NASDAQ: NICE, ת"א: נייס) הינה ספקית מובילה של פתרונות הקלטה דיגיטלית ויישומים אחרים, במספר תחומים של ניהול אינטראקציות עסקיות. נייס פיתחה טכנולוגיה ייחודית, המאפשרת לארגונים לתעד, להעריך ולנתח את המגעים העסקיים הבין אישיים שלהם, במטרה לשפר את תהליכי העבודה, לשמר לקוחות וליצור יתרונות תחרותיים. מוצרי החברה מיושמים במרכזי שירות לקוחות, בחדרי עסקות, נמלי תעופה ומוסדות מרכזיים אחרים.
מערכות האבטחה של נייס נמצאות בשירות מוסדות ממשלתיים וציבוריים. משרדיה הראשיים של נייס מערכות נמצאים ברעננה. לחברת נייס מערכות למעלה מ-800 עובדים ברחבי העולם, הפועלים בחברות בנות ומשרדים מקומיים בארה"ב, גרמניה, אנגליה צרפת והונג קונג. בנוסף, לחברה פעילות בלמעלה מ-60 מדינות באמצעות משרדיה ורשת המפיצים והשותפים שלה.