סלקום שברה את השיא העולמי באחוז חדירת שירות i-mode. תוך 10 ימים בלבד, הצטרפו אליו 10,000 לקוחות, והיום, כעבור 3 חודשים, החברה מדווחת על 50,000 מנויים בשירות. כ-80% מהלקוחות המצטרפים לשירות עושים שימוש בשירות i-mode בתדירות גבוהה ובהיקף של עד פי 5 מלקוח רגיל.
כדי לענות על צרכי מספר כה גדול של משתמשים, ממשיכה סלקום להרחיב את ההיצע עבורם. בחודשיים האחרונים נוספו ל-i-mode כ-30 אתרים חדשים. עד סוף שנת 2005, צפויים לעלות לאוויר עוד 20 אתרים נוספים, אשר ירחיבו ללא הכר את מגוון התכנים המוצעים למנויים ויביאו את מספר האתרים העומד לרשותם ל-130 אתרים ישראלים, בנוסף ל-80,000 העולמיים. בקרוב גם אתר זה יעלה לאויר ב-i-mode ויאפשר לקבל את חדשות הטכנולוגיה, מפת הנקודות החמות, ספריות המכשירים ועוד ישירות לטלפון הסלולרי.
אתרים נוספים אשר עלו לאחרונה כוללים את אתר הדקה ה-90 הבלעדי לסלקום i-mode, המצטרף לקטגוריית תיירות חדשה, המכילה כבר את האתרים "מפה טיולים" ו-WEEKEND ואליה יצטרף בקרוב גם אתר חברת אל-על. לאחרונה עלו לאוויר אתר לילה, לוח הזמנים של רכבת ישראל, מגזין מקסים לגבר, אתר המכירות הפומביות נענע שופס (לשעבר נטאקשן) - אתר המכירות הפומביות הראשון בסלולר, אתר הספורט יורוספורט, אתרי רינגטונים כמו Mobility Tones ועוד ועוד.
דוד לרון, מנהל חטבת הלקוחות בסלקום: "סלקום ממשיכה להשקיע ב-i-mode והחדירה המואצת נובעת מהשילוב של המגוון הרחב של אתרי התוכן הנוגעים כמעט בכל נושא בעולם, עם מגוון מכשירי טלפון מתקדמים מתוצרת יצרנים מובילים וממשק ידידותי ונוח למשתמש. במסגרת מבצעי הטלפון במתנה היה ייצוג נכבד למכשירי i-mode ואף במבצע הנוכחי, ניתן לרכוש כל טלפון של החברה ולקבל במתנה את מכשירי ה-i-mode מוטורולה E378 ו-NEC 411".
סלקום i-mode עלה לאוויר עם מגוון עשיר של תכנים: כיום יש בפורטל 96 אתרים רשמיים ועוד 80,000 אתרים בינלאומיים, כך שכל אחד יכול למצוא את מה שמעניין אותו: חדשות, כלכלה, ספורט, מוזיקה, קהילות והיכרויות, קניות, בידור, מידע שימושי משחקים ועוד. כמו כן כל אחד יכול לבנות אתר משלו בדיוק כמו באינטרנט במחשב. עלויות אתרי התוכן נעות מחינם ועד תשלום של מספר שקלים לחודש.