עלייה חדה נרשמה במספר החברות שבחרו לפרסם ברשת הישראלית המשדרת באמצעות לווין. הרשת משדרת את מיטב תוכניות הטלוויזיה הישראלית ברחבי ארה"ב, 7 ימים בשבוע.
הרשת רוכשת זכויות שידור בלעדיות לארצות הברית מערוץ הראשון, ערוץ 2, ערוץ הספורט, הטלוויזיה החינוכית ותכנים אשר נרכשים ממפיקים פרטיים.
בין החברות המפרסמות כעת ברשת הישראלית: חברות השכרת רכב (אוויס, טרפיק), צרכנות (יינות ירדן), בנייה (אזורים), אתרי היכרויות (קופידון) ועוד.
מנכ"ל הרשת הישראלית שלמה וולפרט: "החברות הישראליות מתחילות להבין את הפוטנציאל הגלום בקהל הישראלים החיים בארצות הברית.
המצב הכלכלי הקשה השורר במדינתנו, גורם לחברות ישראליות רבות לחפש ערוצי שיווק נוספים, גם מחוץ לגבולות המדינה. הפרסום לישראלים החיים בחו"ל, מאפשר פנייה לאוכלוסייה שהכנסתה הממוצעת גבוהה יחסית".
הבחירה ברשת הישראלית נובעת מהעובדה שזהו הערוץ הפרסומי הישראלי היחיד הפרוס על-פני כל רחבי ארצות הברית וקנדה, גם במקומות נידחים בהם מתגוררים מספר ישראלים קטן. לרשת מנויים ב-48 מתוך 50 מדינות בארצות הברית.
חברת אוויס, להשכרת רכב, מאמינה באפקטיביות הפרסום ברשת הישראלית, במיוחד לאור המצב הקשה של התיירות בישראל. מנכ"ל שיווק חברת אוויס, אבי קנת ציין, "בימים בהם ענף התיירות סובל, אנו ממקדים את הפרסום לשוק התיירים הישראליים בחו"ל, אשר נרתע פחות מהמצב הביטחוני וממשיך לבקר בארץ בדרך קבע". עוד מסביר קנת כי "הרשת הישראלית היא כלי מכירה ייחודי לשוק ממוקד ואיכותי זה".
אוכלוסיית הישראלים המתגוררים בארצות הברית, מוערכת בכ- 500,000 איש. נוסף לישראלים בארצות הברית, מתגוררים מיליוני יהודים בכ-360,000 בתי אב, בהם לפחות מבוגר אחד דובר עברית.
מכון דחף ואוניברסיטת סנט ג'והן בניו יורק, ערכו מחקרי שוק המצביעים על שוק איכותי, מתוכו 57% משתכרים מעל 50,000 דולר בשנה, ול-43% לפחות תואר אקדמאי אחד. בנוסף, עלה מהסקר כי ב-60% מבתי האב מתגוררים ילדים בגילאי 3-18.
הרשת הישראלית הוקמה בשנת 2001, במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי ארצות הברית וקנדה. הרשת הישראלית היא בבעלות החברות IGB בבעלות יצחק קאול המשמש כיו"ר דירקטוריון החברה; קרדן תקשורת; מרלז תקשורת וארנון מילצ'ן.
משרדי הרשת הישראלית ממוקמים בכפר-סבא, מנהטן ולוס אנג'לס בארצות הברית.