חוגלה-קימברלי עולה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט אשר מכריז על תחרות "הכוכב הבא של האגיס", באמצעות מקאן אריקסון וחברת האינטרנט MRM.
הורים מוזמנים לשלוח את תמונת ילדיהם לאתר האינטרנט
www.huggies.co.il. ולהשתתף בתחרות בחירת הכוכב של האגיס מתוך כל התמונות שישלחו תבחר ועדת שופטים 50 מועמדים סופיים ותמונתם תעלה לאתר להצבעה, הקהל הרחב יוזמן להצביע ולבחור בכוכב הבא של האגיס.
עשרת התינוקות שיבחרו במקומות הראשונים יוזמנו לאודישנים לפרסומת הבאה של האגיס ומתוכם יבחר תינוק ותינוקת שיככבו בסרט הבא של האגיס! עלות הקמפיין כ-250,000$.
לדברי טלי אורן, מנהלת תחום תינוקות בחוגלה קימברלי: "מידי שנה מגיעות אלינו פניות רבות מאימהות המבקשות כי תינוקם ישתתף בסרט של האגיס. סרטי האגיס זכו במשך השנים בפרסים רבים ושודרו במקומות רבים בעולם, השנה החלטנו להיענות לבקשה ולייצר תחרות בה נבחר תינוק ותינוקת לסרט הבא.
הקמפיין החל כרעיון לקמפיין אינטרנט והורחב גם לטלוויזיה. מחקרים אחרונים שערכנו הראו כי 41% מהאמהות המשתמשות בחיתולים גולשות באינטרנט, זהו מדיום מצוין להגיע לקהל הממוקד בעלויות סבירות. הקמפיין יעלה בעיקר ב-MSN ובטלוויזיה.
על סרט הפרסומת: הסרט מציג מסך בסגנון טקס האוסקר ועליו תמונות ממבחר סרטי הפרסומת של האגיס על-רקע מוזיקה הוליוודית. אחד המסכים נשאר ריק, וקול הקריין קורא להורים לצלם את ילדם ולהשתתף.
קרדיטים: משרד פרסום- מקאן אריקסון