ויריאנט (שנסחרת בנאסד"ק), המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול יעיל של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), הודיעה היום כי חברת החשמל Central Maine Power , לה כ- 570,000 לקוחות במרכז ודרום מדינת מיין ארה"ב, סיימה הטמעה והחלה את השימוש בפתרון ה- WorkUP, לניהול יעיל של טכנאי השירות שלה בשטח.
CMP, משתמשת ותיקה במוצרי ויריאנט, שדרגה לגרסה חדשה של WorkUP, המתאימה לשיבוץ ושיגור חמישים טכנאי השטח שלה אשר מטפלים ביותר מ- 1500 משימות ביום הכוללות חיבור וניתוק לקוחות, קריאת מונים, טיפול והחלפת מונים וכיו"ב. ל- WorkUP v6 כלים רבים ליצירה ותכנון של מגוון משימות, ואלה יסייעו לחברת החשמל להגדיר את סוגי המשימות השונות, לנהל אותן ולקבל דיווחים מהשטח באמצעות מכשירי קצה ניידים.
"אנו מרוצים ממוצרי ויריאנט, והתרשמנו מאד מתוצאות הנתונים אשר הופקו מה- WorkUP" אמר פול ביליו, אחראי תקשורת בחברת CMP. "ויריאנט ענתה לכל צרכינו והייתה שותף יעיל לאורך התהליך. אנו מצפים להמשך חיסכון בעלויות התפעוליות, ועלייה בתפוקת העובדים בחודשים הקרובים".
"אנו מרוצים מהתוצאות ב- CMP ומתחייבים להמשיך לספק ל- CMP, ולכל לקוחותינו, מוצרים ושירותים איכותיים", אמר ג'ק מקאבוי סמנכ"ל שיווק ויריאנט.