אתר האינטרנט גוגל ניצב בראש האתרים הנצפים ביותר ברשת בישראל. כך על-פי סקר TIM בדצמבר של TNS טלסקר. מדובר בסקר הגדול ביותר שמבוצע בתחום בישראל. מדובר בסקר המקיף ביותר של גולשים גיל 13 ומעלה, באוכלוסיה היהודית. ניסקרו בו הפעם 1,700 איש ואישה. מדובר, כך על-פי סקר TIM בכ- 3.6 מיליון גולשים, לעומת 3.4 מיליון גולשים בסקר הקודם.
על-פי הנתונים, החזיק האתר בדצמבר בנתח חשיפה שבועית של 73.3% מגולשים בישראל, לעומת 66.4% ביוני 2005. במקום השני מדורג האתר וואלה עם חשיפה שבועית של 61.2%, לעומת 57.3% ביוני 2005. המקום השלישי שייך לאתר החדשות של ידיעות אחרונות, Ynet שלו 44.3%, מול 44.1% בסקר קודם. במקום הרביעי ניצבים יחד MSN ישראל והוטמייל הישראלי והעולמי, עם 37.4% לעומת 35.8% ביוני ובמקום החמישי נמצע הפורטל נענע עם 29.6%, לאחר ירידה מול 30.6% בסיבוב הקודם ביוני.
יצויין, כי מדובר בסקר בו הנשאלים חופשיים לענות כל תשובה לשאלה: מתי בקרת לאחרונה ב...? ושם מוצגת רשימת אתרים נבחרים. לכן, רבים מהשחקנים המובילים את ענף האינטרנט בכלל בישראל, ואת תחום הפרסום ברשת בפרט, נאבקים כבר זמן רב כדי להחליש את עוצמתו של הסקר.
בתחום הפרסום באינטרנט נהוג זה שנים לבחון את היקף ההצלחה והחשיפה לה זוכה אתר, תחת ההגדות מספר דפים נצפים, מבקר יחדני (UNIQUE USER) או זוגות-עיניים (EYE-BALLE), כולן שיטות מדידה טכנולוגיות הנעזרות בכלים כמו חשיפת כתובת המקור (IP ADDRESS), קוקיז או רישום סיסמא. בנתיים נותר סקר TIM הכלי מהרכזי לקבלת מושג כוללני על השוק - אך כנראה שלא יותר מכך.