האם הדרך לפרסום בכבלים ובלווין תפתח מכיוון לא צפוי? אם תשאלו את אנשי האגודה למלחמה בסרטן, הרי שהתשובה היא - בהחלט כן.
דוברת האגודה, נאוה עינבר, פנתה בתחילת השבוע אל מקבלי ההחלטות המרכזיים בתחום זה ולמנהל משרד הפרסום החברתי, יוסי בן טוב, וביקשה את עזרתם, כדי שיפעלו יחד באופן שיאפשר לחברות HOT ו-YES לשדר פרסום בנושאים חברתיים. כלומר, פרסום שאיננו של חברות מסחריות.
במכתב ששלחה לאבי בלשניקוב, מנכ"ל משרד התקשורת, ואל יורם מוקדי, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, כותבת עינבר, "אנו מאמינים, כי פרסום חברתי בכבלים ובלווין יאפשר להעלות על סדר היום הציבורי נושאים חברתיים הנמצאים רוב הזמן בשוליים".
לדבריה, "פרסום חברתי יהווה גם אמצעי לחברות וגופים מסחריים לתרום לקהילה, בדרך של קידום נושאים חברתיים לצד קבלת קרדיט על עשייתן".
עינבר כותבת עוד, "אני רוצה לחזק את ידיך יורם מוקדי, ואת פועלך יוסי בן טוב, על תרומתכם לרתימת המגזר העסקי למען המגזר השלישי בישראל".