מותג הספורט הבינלאומי, פומה, עולה לראשונה בקמפיין חוצות. מדובר בקמפיין שיוקרן בפורמט טלוויזית חוצות ("סטריט-TV") בנקודות מרכזיות ברחבי גוש דן, סמוך לנקודות מכירה ולאצטדיונים, והוא עולה בהשקעה של 300 אלף שקל. בפומה הוחלט לפרסם דווקא בפורמט טלוויזיית חוצות כדי להגיע אל האנשים ברחוב בכל רחבי העולם.
בקמפיין מוקרן סרט פרסומת מיוחד, שהופק על-ידי פומה העולמית בעלות של כמיליון דולר. הסרט, שצולם בקמרון, מדבר על סמואל אטו, שגדל בשכונת מצוקה והפך להיות הקפטן של נבחרת קמרון בכדורגל בזכות הנעל שהוא נועל.
הסרט הוא סנונית ראשונה מתוך סדרת קמפיינים בינלאומיים, שיועלו על-ידי פומה לקראת משחקי המונדיאל, במסגרתו מיתגה פומה מספר רב של נבחרות כדורגל. במקביל למשחקים תשווק פומה ברחבי העולם נעלי כדורגל וקט-רגל מיוחדות שפותחו בטכנולוגיות חדשניות.
לדברי מנהל השיווק של פומה, אייל פינטו: "פומה שמה בחזית את עולם הכדורגל. בכל המסכים ברחובות בירות העולם הסרט הזה רץ. בחודשיים הקרובים פומה-ישראל מתכננת למכור יותר מ-50,000 זוגות נעלי כדורגל".
פומה מיוצגת בישראל החל משנת 1982 על-ידי גרונדמן ושות'. מוצרי פומה נמכרים בארץ ב-4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות גרונדמן ושות', וב-300 נקודות מכירה.
החברה היא גם המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל וקבוצות הכדורגל של מכבי חיפה, בני יהודה, ראשון לציון, מכבי הרצליה וקריית שמונה.