בנק לאומי וחברת הסלולר פרטנר, חברו לשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, במסגרתו ניתן יהיה לבצע פעולות בנקאיות מורכבות באמצעות מכשיר הסלולר.
השירות החדש יאפשר ללקוח שיגלוש בפורטל הסלולרי של orange, להעביר כספים בין חשבונותיו ולבצע שאילתות רבות, לרבות בדיקת מצב חשבון עדכני, בדיקת יתרות, ניירות ערך, תנועות עתידיות ופרוט עכשווי ועתידי של חשבונות כרטיסי האשראי. יישומי השירות החדש אופיינו בדומה לאפיוני אתר האינטרנט של לאומי, תוך הקפדה על הרמה הגבוהה ביותר של אבטחת המידע.
לקוחות לאומי המנויים ברשת orange יוכלו לבצע את הפעולות הבנקאיות באמצעות גלישה במכשיר הסלולרי שלהם, כשהם מחויבים בעלות הגלישה הסלולרית בלבד ובעמלות זהות לעמלות המשולמות עבור אותן פעולות בערוצים האחרים.
איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange, אמרה, כי "שיתוף הפעולה עם לאומי ממחיש את הפונקציונאליות המגוונת של מכשיר הסלולר. מכשיר הסלולר הצמוד אלינו במהלך היום יכול לשרת אותנו בפעילויות יומיומיות, שבעבר דרשו משאבים נוספים כמו ביקור בסניף, כניסה לאתר וכדומה".
יונה פוגל, ראש החטיבה הבנקאית בקבוצת לאומי, אומר כי "מתוך רצון לאפשר ללקוחותינו את כל ערוצי ההתקשרות האפשריים, השקיע לאומי רבות כדי להיות הראשון שיציע את שירותי המחר של הבנקאות באמצעות הטלפון הנייד. לקוחות לאומי נהנים כבר היום ממידע זמין ומקיף ומאפשרות לבצע פעולות מכל מקום ובכל זמן והשירות באמצעות הטלפון הסלולרי ישפר עוד את רמת השירות ואת איכות השירות ללקוח", אמר פוגל.
השירות נתמך בשלב זה במכשירי הדור השלישי: נוקיה 6680, נוקיה 6600 ובמכשיר דור 2.5 - מוטורולה E1000. בעתיד השירות יינתן במכשירים נוספים.