מועדון PowerCard, ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל, יוצא באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, בקמפיין פרסום לרגל חגיגות יום הולדתו ה- 5. עלותו הכוללת של הקמפיין תגיע לכ- 1.8 מיליון ש"ח.
קמפיין הפרסום יעלה בעיתונות הכתובה ב- 10.2.06 ולאחר יומיים גם בתחנות הרדיו האזורי. הפרסום יחשוף מבצע בו יחלק המועדון חצי מיליון ש"ח בפרסים. בנוסף, יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות, ובהם קופונים המאפשרים קבלת הטבות ייחודיות לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים, במסגרת מבצע יום ההולדת.
בין החברים יוגרלו פרסים, כאשר, 5 זוכים יגרפו לכיסם 50,000 ש"ח, 45 זוכים ייקחו הביתה 5,000 ש"ח, ו- 50 משתתפים נוספים יזכו ב- 500 ש"ח. כדי להיכנס להגרלה, יש לרכוש מוצרים בסכום של 199 ש"ח ומעלה ברשתות הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, זר פור יו, ביג בוקס, בסט ביי, Celio, טלפארמה, אפריל, טן ואי די דיזיין, וב- 119 ש"ח ומעלה ברשתות סטימצקי, קרביץ, נרות בשינקין ונימרוד.
מועדון PowerCard מונה כיום כ- 107 אלף חברים. הוא מאגד בתוכו מבחר גדול מאוד של רשתות מובילות ושפע של מוצרים לבית, לפנאי ולמשפחה. ההצטרפות למועדון והחברות בו היא ללא תשלום. חברי המועדון נהנים מהטבות והנחות כבר במעמד ההצטרפות. כל חבר חדש מקבל שובר של 10% הנחה לרשת דרכה הצטרף, 6 שוברי הנחה של 10% כ"א לרשתות שונות במועדון, וכפל מבצעים - גם נהנים ממבצעים שוטפים ברשתות וגם זוכים מהחזר כספי על כל קנייה.
כרטיס המועדון, שהוא גם כרטיס אשראי, מעניק לחברי המועדון מסגרת אשראי נוספת על המסגרת הקיימת בבנק, אפשרות לגמישות במועדי החיוב, הטבות במסגרת תוכנית "כאל אקסטרא" וצבירת נקודות על כל העסקות וכיו"ב.