מיקרוסופט ישראל הכריזה היום (ד', 15.2.06) על Microsoft Dynamics CRM 3.0 החדשה בעברית מלאה, במקביל להשקתה בעשרות מדינות ברחבי העולם. אירוע ההשקה התקיים היום בנוכחות אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט ומנהל עולמי של חטיבת הפתרונות העסקיים, שהכריז על החבילה החדשה לעיני כ-2,000 שהתכנסו בגני התערוכה בתל אביב.
Microsoft Dynamics CRM 3.0 מהווה פתרון חדשני מקצה לקצה לניהול קשרי לקוחות, וכולל מודולים לתחומים: שיווק, מכירות ושירות לקוחות. הפתרון החדש מתאפיין בידידותיות רבה למשתמש המתבססת על ממשקים דמויי Outlook וקישוריות ישירה ליישומי Office - המוכרים כולם למשתמש בעבודתו היום-יומית.
כן מוצעות אופציות מורחבות לביצוע התאמות מיוחדות לצרכי העסק, לביצוע שינויים בממשקים ובתבניות העבודה ולאינטגרציה מהירה עם יישומים אחרים. כל אלה מאפשרים הטמעה מהירה של פתרון מקיף, נוח במחירו, המייעל את התהליכים העסקיים ומשפיע במהירות על השורה התחתונה של העסק.
אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית, אמר באירוע, כי "הכניסה של מיקרוסופט לשוק היישומים העסקיים (CRM ו-ERP) היא מהלך אסטרטגי מהמרכזיים של החברה בעשור הנוכחי, שבו היא משקיעה מיליארדי דולרים".
לדבריו, יישומים עסקיים הם רובד חיוני נוסף בפתרונות מבית מיקרוסופט המשתלב באופן אינטגרטיבי בפלטפורמת מיקרוסופט ומניב ערך גדול ללקוחות. "אנו חותרים להיות שחקן מרכזי בשוק זה והנתונים מוכיחים שאנו בדרך הנכונה בעשרות מדינות ובראשן בישראל - שבה החדירה הראשונית של ה-CRM השיגה הישגים יוצאים מן הכלל", אמר.
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר כי "בשנה האחרונה הצלחנו ליצור תמורה אמיתית בשוק ה-CRM הישראלי. המיקוד של חברות ישראליות רבות בהעלאת רמת השירות ובמתן ערך ללקוחותיהן הביא לביקוש גדול לפתרון ידידותי ומקיף הניתן להטמעה מהירה ובעלויות נמוכות ללא תקדים".
"אנו משוכנעים שהמוצר החדש יוביל לתנופה נוספת בשוק זה, שכן הוא יאפשר לעובדי הידע בכל עסק להבין טוב יותר את לקוחותיהם, לזהות ביקושים, מגמות והזדמנויות עסקיות ולשפר את חווית השירות. לכל אלה השפעה משמעותית על השורה התחתונה של כל עסק. להערכתנו נצליח בשנה הקרובה להביא את עולם ה-CRM לזרם המרכזי של מאות עסקים וארגונים שטרם נחשפו אליו או חששו ממנו - ולהפוך לשחקן המוביל בשוק".
המהלך האסטרטגי של כניסת מיקרוסופט לשוק ה- CRM בישראל החל בעת ביקורו בישראל של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, במאי 2004, שבמהלכו השיק את הגרסא הראשונה של מוצר ה- CRM בעברית. מאז זכתה חבילת ה- CRM של מיקרוסופט להצלחה רבה, תוך תקופה קצרה ביותר.