MANGO ישראל המונה 9 סניפים בפריסה ארצית, בחרה במשרד הפרסום גיתם BBDO כמי שינהל את תקציב הפרסום שלה.
MANGO, ענקית האופנה הספרדית בבעלותם של יצחק ונחמן אינדיק, שני אחים יהודים ממוצא טורקי, היא כיום אחת מהשחקניות המרכזיות והבולטות ביותר בעולם בקטגוריית אופנת הלבשה לנשים.
הזיכיון למותג מנגו בישראל נרכש לפני כשנה על-ידי חברת "אלסינט", ובראש מטה מנגו ישראל עומד כיום אריק בן זינו. לאחר בדיקת שוק מעמיקה, החליטה החברה להפקיד את תקציב הפרסום שלה בידי גיתם BBDO.
מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO: "גיתם גאה להצטרף למערך השיווק של חברת אופנה מהמובילות בעולם. אנחנו מצטרפים לקבוצה מיוחדת של אנשים בראשותו של אריק בן זינו, ששמה לה למטרה להפוך לשחקן מוביל בשוק האופנה הישראלי. אנו מאמינים כי נוכל לתרום למנגו ישראל מניסיוננו ולסייע בהשגת היעדים השאפתניים שהציבה החברה לעצמה".
MANGO הידועה כמי שמציבה סטנדרטים גבוהים ביותר של עדכניות אופנתית ואיכות, משיקה מידי שנה ארבע קולקציות רחבות, המלוות בקמפיינים בכיכובן של דוגמניות העל המדוברות ביותר בעולם. ל"מנגו" למעלה מ 860 חנויות ב 80 מדינות ב-5 יבשות, והיא נחשבת לחברת הטקסטיל הפרושה על המספר הרב ביותר של מדינות בעולם, ולחברת הטקסטיל הבינלאומית השנייה בגודלה בעולם.
תקציב יחסי הציבור של המותג מטופל מזה 3 שנים במשרד "זאביק דרור יח"צ".