גל מרקוביץ מונה למנהל קריאטיב של קבוצת "לעומק התודעה" שיווק לצעירים. במסגרת תפקידו יהיה מרקוביץ אחראי על הקו הקריאטיבי, פיתוח קונספטים, הפקת אירועי קד"מ וקד"מ גרילה ופתרונות ארט וקופי ללקוחות הקבוצה.
מרקוביץ הגה ויזם את מגזין הקריאטיב האינטרנטי "בריף" בשיתוף עם מכללת ACC. בשנת 2003 נבחר האתר על-ידי Y-NET לאחד מהאתרים הטובים שעלו לרשת.
מרקוביץ הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות בשיווק ופרסום, ובתפקידו האחרון עבד כקופירייטר בכיר במשרד הפרסום "אליקים הרמן".
קבוצת "לעומק התודעה" מתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-30. חלוצת הפרסום בחדרי השירותים במועדונים, בארים, פאבים, מסעדות ובתי קפה בישראל. באמצעות מדיום זה מציעה החברה חשיפה חודשית כוללת של יותר מ 2.5 מיליון איש.
לאחרונה הקימה לעומק התודעה מחלקת קד"מ שתתמקד באירועי קד"מ גדולים ובפעילויות קד"מ גרילה קריאטיביים, המבוססים על יחסי ציבור.