קואופ ירושלים משיקה תת רשת לציבור החרדי. רמי מנדל, מנכ"ל רשת "קו אופ ירושלים", מציין שבעקבות העסקה שביצע הקואופ לרכישת 2 חנויות מזון של רשת ספיר, שאחת מהן היתה בשוק מחנה יהודה, החליטה רשת "קו אופ ירושלים" לפתוח שם תת רשת למגזר החרדי- רשת "פשוט זול".
החנות הראשונה במגזר במגזר החרדי הפועלת בשוק מחנה יהודה, משתרעת על שטח של 2,300 מ"ר ובכוונת הרשת לפתוח במהלך 2006 עוד כשלוש חנויות בתת הרשת "פשוט זול", בהשקעה כוללת של כ-10 מיליון שקל.
כל חנויות המזון ברשת החרדית ישתרעו על שטחים של בין 1,500 ל-3,000 מ"ר. ממחקר שוק שבוצע ע"י רשת "קו אופ ירושלים" עולה ש-40% מהקניות ברשתות המזון בירושלים מתבצעות ע"י ציבור חרדי הדורש אישורי בד"צ, ולמרות שהרווחים נמוכים יותר ברשתות המזון החרדיות לעומת סניפים המיועדים לציבור הכללי, היקף מחזור המכירות גדול ב-18%-20%.
לאחרונה רכשה רשת "קו אופ ירושלים" את הרשת הפרטית "מטרו מרקט", שהיתה בבעלות משפחת סלטי והיא מפעילה 6 סניפים ברחבי הארץ. לפני כחודש רכשה "קו אופ ירושלים" סופרמרקט באפרת שבגוש עציון, מידי בעלים פרטיים. הרכישות האחרונות הגדילו את מספר סניפי הרשת ל-29 ואת המחזור השנתי ל-700 מיליון שקל בשנה. בכוונת קו אופ ירושלים להמשיך ולרכוש סניפים חדשים ולהגיע למחזור שנתי של מיליארד שקל.