לפני כחודש פנה מנכ"ל הרשות, שמואל שם-טוב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, דורית ענבר והציע להעמיד לרשות הערוצים היעודיים, את הסימן החזותי של הרשות לזיהוי תשדירי הפרסומת, המשמש את ערוץ 2 ואת ערוץ 10.
לדברי שם-טוב, על-מנת שהציבור יבחין ויזהה בצורה ברורה ואחידה בין מקבצי הפרסומות, לבין תכנים אחרים, ראוי שגופי הפיקוח ישתפו פעולה לטובת ציבור הצופים.
מאחר שהסמל, המשמש את הערוצים המסחריים, מוכר ומזוהה זה מכבר בשידורי ערוץ 2 וערוץ 10, יוכלו הצופים לזהות באופן מיידי את המסרים הפרסומיים.
ביום ה' (4.7.02), אישרה מועצת הכבלים את הצעת הרשות השנייה.
לוגו הפרסומות החדש הופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית על-ידי המעצב פיני חמו.