חברת האופנה לגברים “MANIA” ממשיכה עונה שניה עם כוכב "פיק אפ" והחייל הצעיר מקס אולארצ'יק. קמפיין האופנה של החברה לעונה הקרובה, כולל יחסי ציבור, קטלוג, מודעות בעיתונים ופוסטרים ויועלה עצמאית בהשקעה של 100 אלף דולר. אולארצ'יק יקבל על עונה זו והעונה הקודמת סכום של 35 אלף דולר.
מישל רוגוף, מבעלי חברת “MANIA”: "בחרנו במקס כפרזנטור אשר ילווה אותנו לאורך השנה, בשל המראה העדכני והרענן שלו. מקס מסמל עבורנו את הגבר הישראלי החדש, שנשאר עדכני ואפנתי גם במהלך השירות הצבאי. מקס טרנדי ונועז ומייצג את הקו המנחה שלנו: שבירת מוסכמות, אופנתיות וחדשנות".
“MANIA” הוא מותג אופנה צעיר ועדכני הפונה לגברים בני 15 עד 30. בגדי “MANIA” מעוצבים ומיוצרים ברוח עדכנית, עבור הגבר הישראלי האופנתי, תוך התחשבות ועידכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו, ולאורך החיים שלו.
מוצרי החברה נמכרים בכ-60 חנויות אופנה מובילות, בפריסה מלאה בכל רחבי הארץ.