חברת אסם יוצאת בקמפיין חדש ל"מנה חמה XL". הקמפיין, תחת הסיסמא "מנה גדולה לעיניים גדולות", מבוסס על סדרת פורטרטים של דמויות בעלות עיניים גדולות במיוחד. הקמפיין, בהשקעה של למעלה מחצי מיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDOוהוא כולל פרסום על גבי שלטי חוצות פרסום ובפורטלים המובילים ברשת האינטרנט.
הקמפיין כולל משחק אינטראקטיבי באינטרנט, במסגרתו מוצגות שלוש הדמויות המובילות את הקמפיין, כאשר הן נעות על מסלול ועיניהן ופיותיהן נפתחים ונסגרים לסירוגין, המטרה: לקלוע כמה שיותר מנות חמות XL לפיות הדמויות.
מי שיצליח "להאכיל" את הדמויות במספר הרב ביותר של מנות חמות XL בתוך פרק זמן קצוב יוכל לזכות באחד מהפרסים הבאים: פרס ראשון: טלוויזיה XL - טלוויזיה מסך פלזמה 42" של סוני, פרס שני: חופשה XL סופשבוע חלומי במלון באילת כולל טיסה או פרס שלישי: ארוחות XL - אספקה של מנות חמות XL לחודש שלם. המשחק יעלה באתרים: תפוז, נענע, וואלה, ICQ ,ONE.
סדרת מנה חמה XL מציעה לצרכן מנה בכמות יותר גדולה ובמחיר אטרקטיבי. הסדרה כוללת שלושה טעמים.