הדוגמנית הבינלאומית והכוכבת מורן אטיאס נבחרה להוביל את קמפיין מותג בגדי הים "ארנה" לקיץ 2006. המותג יעלה בקמפיין רחב, בהשקעה של 450 אלף דולר, הכולל: קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית, מגזיני נשים וגברים, אינטרנט ושילוט בנקודות מכירה. הקונספט לקמפיין יהיה תחת הסלוגן: Body Language.
לדברי שלום מוליוב, מחברת MGS, יבואנית המותג לישראל: "אטיאס מייצגת בדיוק את המסרים של המותג - צעירות, שובבות, חוצפנות, נוחות ויופי ועל כן בחרנו בה לקמפיין. בנוסף, ההצלחה שלה באיטליה והבינלאומיות שהיא משדרת, עולה בקנה אחד עם ההצלחה והבינלאומיות של המותג, בעולם בכלל ובאיטליה בפרט. "ארנה" ממשיכה לייצר בגדי ים יפים ונוחים, בהתאמה מלאה לגוף האשה ולסוגי האופי השונים של הנשים".
השנה יתמקדו ב"ארנה" בבגדי ים אופנתיים לנשים (גילאי 17-25) ולנערות (גילאי 12-16) ובבגדי אירובי. לצד האופנה תמשיך החברה לייבא גם ציוד מקצועי לשחיינים הכולל משקפות, כובעי ים ובגדי ים וכן בגדי ים גם לגברים.
"ארנה" נוסדה בשנת 1973 באיטליה, ומספקת קולקציות אופנתיות ומקצועיות כאחד. את מוצרי החברה לישראל מייבאת MGS זה למעלה מ-10 שנים.