מקאן דיגיטל יוצאת בקמפיין אינטרנט לתנור הממוחשב החדש של שולטס. התנור מסדרת AXiON משולב בתוכנית success, המאפשרת 100% הצלחה בבישול ואפייה. במרכזו של הקמפיין תחרות 'פישול בבישול' המזמינה את ציבור הגולשים לשלוח סיפורים
קצרים, תמונות או קטעי וידאו המציגים פספוסים בבישול.
ההנחה המובילה בקיומה של תחרות זו, היא כי גם לשפים הכי טובים בעולם זה קורה, וכי מהרגע שהתבשיל נכנס לתנור ההצלחה תלויה בתנור ולא במבשל.
הקמפיין עולה ל-Ynet ו-MSN בצורת בנרים המובילים את הגולש למיני site, ובו פרטים מלאים על תוכנית SUCCESS של שולטס, וכן פרטים על איך משתתפים בתחרות 'פישול בבישול. עלות הקמפיין היא חמישים אלף דולר.
success היא למעשה מערכת בישול ואפייה אוטומטית, שתוכננה על-ידי שף הבית של "שולטס", פיליפ רוז'ה. התנור משחרר את הבשלן הביתי מכל התעסקות מיותרת בצד הטכני של האפייה והבישול ומאפשר לו להתמקד בחלק היצירתי שלהם. פתאום גם מאכלים הדורשים טיפול מורכב ומינוני חום משתנים, הופכים מאתגר מסובך ואקרובטי למשימה מדהימה בפשטותה.
המידע היחיד שלו זקוק התנור הוא סוג האפייה או הבישול המבוקשים: הודות לטכנולוגיה מתקדמת הוא יוצר את התנאים האופטימליים להכנה מדויקת, בהתאם להרכבם הספיציפי, של המאפה או הצלי.