יורוקום תקשורת סלולרית, נציגת Nokia בישראל, מסכמת שנה מוצלחת עם נתח של כ-60% בשוק ה-GSM ומכירות של למעלה מ-800,000 מכשירים. בחלוקה על-פי מגזרים, מובילה NOKIA במגזר העסקי עם נתח שוק של למעלה מ-70% ובמגזר הפרטי עם נתח שוק של כ-50%.
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, נציגת Nokia בישראל, הודיע היום במסגרת מסיבת עיתונאים, כי במהלך שנת 2006 יורוקום תחל לשווק את הטלפונים של Nokia ברשת פלאפון בטכנולוגית CDMA.
גרינבוים צופה, כי כניסתה של Nokia לרשת פלאפון, תהווה נקודת מפנה משמעותית בשוק הסלולר, בעקבותיה תתפוס החברה בשנת 2006 נתח שוק כללי של למעלה מ-50% ותגיע למכירה של למעלה ממיליון מכשירי NOKIA.
במהלך שנת 2006 תשיק יורוקום בישראל למעלה מ-10 מכשירים חדשים של Nokia ומתוכם 4 מכשירים מתוכננים להיות מכשירי דור שלישי. ההשקה תלווה בקמפיינים פרסומיים בהשקעה של כ-800,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס D'arcy, שיעלו בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ובאינטרנט.