חברת התרופות אגיס תעלה ביום שישי הקרוב בקמפיין פרסום חדש ומקורי לקונדומי R3 בהיקף של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין מבית היוצר של פרסום "גליקמן- נטלר סמסונוב", מצליח שוב להפתיע ולשלב חיוך ומקוריות. הקמפיין יעלה לאוויר החל מה-3 במרס למשך כחודשיים ויכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט.
קמפיין קונדומי R3 ילווה בסיסמה חדשה אף היא: "זה יהיה כל כך טוב שתשכח שהוא שם", שמתלווה לסיסמה הקודמת שליוותה את הקונדומים במשך שנים "קונדום R3 - להרגיש בטוח...ולהרגיש".
אורלי כהן, מנהלת תחום ה OTC באגיס: "החברה מפרסמת את קונדומי R3 זה כשנתיים, באמצעות סרטים המעבירים מצבים של בינו לבינה ברגעים אינטימיים. שימוש בקונדום R3 הינו מעשה טבעי שלא מפריע לתשוקה ולספונטניות, עד כדי כך ששוכחים שהוא שם. מסקרים שערכה החברה עולה, כי קהל המטרה המשתמש בקונדומי R3 הינם גברים בגילאי 18-35, ולכן התאמנו את התסריט לקהל זה המחפש קלילות והומור. עם זאת שמנו דגש להעביר את המסר המלווה את פעילותנו בתחום החינוך למין בטוח".
עוד מסרה כהן, כי בסקר שערכה החברה בשנת 2005 בקרב קהל המטרה בישראל, עלה כי למרות נתונים מהעולם האומרים, כי לא קיימת מספיק מודעות ליחסי מין בטוחים, הישראלים מקפידים על מין בטוח ו-65% מהגברים בגילאי 18-24 מחזיקים קונדום בארנקם.