טמפו, חברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, מתחילה היום (ד', 1.3.06) בשיווק אקווה נובה, מים מזוככים המועשרים במינרלים. השקעת הענק במותג החדש לוותה בהקמת מפעל מים חדש המבוסס על טכנולוגיות מים של קונצרן ICE הצרפתי. חברה זו, היא גם ספקית טכנולוגית המים של ענקי המזון נסטלה, פפסי ואחרים.
לדברי רותי קלנר-עקרון, מנהלת אקווה נובה בישראל: "אקווה נובה פותחת את עידן הדור השלישי במים, עידן זה יתמקד בפונקציונליות של המים שיותאמו לצרכיו של הצרכן. מי אקווה נובה מציעים לצרכן הרכב מינרליים מושלם המעניק לגוף בדיוק את מה שהוא צריך".
בשוק כיום קיימים ארבעה מותגים מרכזיים של מים מינרליים:
מי עדן, נביעות, עין גדי וסאן בנדטו. בכוונת טמפו לשנות את הרגלי צריכת המים בקרב הציבור הישראלי, תוך הדגשת יתרונות המים המזוככים על פני מים מינרליים.
מי אקווה נובה נשאבים מבאר המאושרת על-ידי הרשויות. המים עוברים תהליך הנקרא HYDRO 2000 המנקה אותם מגורמים מזיקים כמו חיידקים, חנקות ונתרן. בתום התהליך מוספים למים מינרליים חיוניים כמו סידן, מגנזיום ופלואור.
אקווה נובה משווקת בבקבוקים ייחודים ומעוצבים המכילים: ליטר וחצי ו- חצי ליטר. הבקבוקים עשויים מבקבוק שקוף, ללא צבע וידידותי לסביבה. על הבקבוק מודבקת מדבקה שקופה המשדרת את המסר המרכזי של המים, צלילות וניקיון. בקבוקי אקווה נובה ישווקו בשני גדלים למרות היתרון הבולט של המים המזוככים על פני המינרליים, אקווה נובה ישווק במחיר זהה למותגי המים המינרליים המשווקים בישראל.
השקת המים בישראל תלווה בקמפיין רחב היקף בעלות מוערכת של מיליון דולר. הקמפיין יבוצע על-ידי משרד מקאן אריקסון משרד הפרסום של טמפו. הקמפיין ישים דגש על הערך המרכזי של אקווה נובה, ניקיון המים. כאשר הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין:
"כשאת שותה את המים הנקיים ביותר רואים את זה עליך".
כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית, הוחלט על קהל יעד של נשים בין הגילאים 25 עד 45 המחליטות על קניית המים בבית. הקמפיין פונה לנשים בשפה מוכרת מעולם הביוטי והלייף סטייל תוך התמקדות בתועלת המרכזית, שתיית אקווה נובה תועיל לגופך ולמראה שלך.
עיצוב הלוגו הוא תוצאה של שיתוף פעולה של סטודיו אלדד שואו ומשרד הפרסום כשהוא משדר את השלמות של ערכי הבריאות והטוהר שיש במים. חברת טמפו נמצאת בבעלות קונצרן המשקאות הייניקן (40%) וקבוצת בר-בורנשטיין. היקף מכירותיה השנתי מוערך ב- 750 מיליון שקל בשנה.
מסקר שערכה לאחרונה חברת מרקט ווטש 58% מ- 500 הנשאלים ענו שהם שותים רק מים ובעיקר מים. בישראל נמכרים מידי שנה 400 מיליון ליטר מים בבקבוקים.