|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

קטגוריה חדשה בתחום המים - אקווה נובה

טמפו תשווק את אקווה נובה, מים מזוככים בהשקעה של 10 מיליון דולר ז'ק בר, יו"ר טמפו: "עם שיווק אקווה נובה תהפוך טמפו לשחקן מרכזי בתחום המים עם המותגים אקווה נובה, סאן בנדטו וסאן פלגרינו"
01/03/2006  |     |   חדשות   |   תגובות
מאת: עינב רוזיליו  |  

טמפו, חברת המשקאות השנייה בגודלה בישראל, מתחילה היום (ד', 1.3.06) בשיווק אקווה נובה, מים מזוככים המועשרים במינרלים. השקעת הענק במותג החדש לוותה בהקמת מפעל מים חדש המבוסס על טכנולוגיות מים של קונצרן ICE הצרפתי. חברה זו, היא גם ספקית טכנולוגית המים של ענקי המזון נסטלה, פפסי ואחרים.

לדברי רותי קלנר-עקרון, מנהלת אקווה נובה בישראל: "אקווה נובה פותחת את עידן הדור השלישי במים, עידן זה יתמקד בפונקציונליות של המים שיותאמו לצרכיו של הצרכן. מי אקווה נובה מציעים לצרכן הרכב מינרליים מושלם המעניק לגוף בדיוק את מה שהוא צריך".

בשוק כיום קיימים ארבעה מותגים מרכזיים של מים מינרליים:
מי עדן, נביעות, עין גדי וסאן בנדטו. בכוונת טמפו לשנות את הרגלי צריכת המים בקרב הציבור הישראלי, תוך הדגשת יתרונות המים המזוככים על פני מים מינרליים.

מי אקווה נובה נשאבים מבאר המאושרת על-ידי הרשויות. המים עוברים תהליך הנקרא HYDRO 2000 המנקה אותם מגורמים מזיקים כמו חיידקים, חנקות ונתרן. בתום התהליך מוספים למים מינרליים חיוניים כמו סידן, מגנזיום ופלואור.

אקווה נובה משווקת בבקבוקים ייחודים ומעוצבים המכילים: ליטר וחצי ו- חצי ליטר. הבקבוקים עשויים מבקבוק שקוף, ללא צבע וידידותי לסביבה. על הבקבוק מודבקת מדבקה שקופה המשדרת את המסר המרכזי של המים, צלילות וניקיון. בקבוקי אקווה נובה ישווקו בשני גדלים למרות היתרון הבולט של המים המזוככים על פני המינרליים, אקווה נובה ישווק במחיר זהה למותגי המים המינרליים המשווקים בישראל.

השקת המים בישראל תלווה בקמפיין רחב היקף בעלות מוערכת של מיליון דולר. הקמפיין יבוצע על-ידי משרד מקאן אריקסון משרד הפרסום של טמפו. הקמפיין ישים דגש על הערך המרכזי של אקווה נובה, ניקיון המים. כאשר הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין:
"כשאת שותה את המים הנקיים ביותר רואים את זה עליך".

כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית, הוחלט על קהל יעד של נשים בין הגילאים 25 עד 45 המחליטות על קניית המים בבית. הקמפיין פונה לנשים בשפה מוכרת מעולם הביוטי והלייף סטייל תוך התמקדות בתועלת המרכזית, שתיית אקווה נובה תועיל לגופך ולמראה שלך.

עיצוב הלוגו הוא תוצאה של שיתוף פעולה של סטודיו אלדד שואו ומשרד הפרסום כשהוא משדר את השלמות של ערכי הבריאות והטוהר שיש במים. חברת טמפו נמצאת בבעלות קונצרן המשקאות הייניקן (40%) וקבוצת בר-בורנשטיין. היקף מכירותיה השנתי מוערך ב- 750 מיליון שקל בשנה.

מסקר שערכה לאחרונה חברת מרקט ווטש 58% מ- 500 הנשאלים ענו שהם שותים רק מים ובעיקר מים. בישראל נמכרים מידי שנה 400 מיליון ליטר מים בבקבוקים.

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  01/03/2006
עינב רוזיליו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השבוע, מופיע גיליון ה-1,000 של "שיחת השבוע" - הגיליון השבועי הפופולרי ביותר בישראל. "שיחת השבוע" מופץ מדי שבת במאות אלפי עותקים בבתי כנסת ברחבי הארץ. הגיליון יוצא לאור מידי שבוע, מזה 20 שנה, על-ידי צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב.
01/03/2006  |  עידן יוסף  |   חדשות
פעוט כבן תשעה חודשים ואחותו בת שנה ושמונה חודשים אושפזו אתמול (ג', 28.2.06) אחר-הצהריים בבית החולים "ביקור חולים" לאחר שנדבקו בחיידק האלים - מנינגוקוקוס.
01/03/2006  |  גלית יצחק  |   חדשות
חברת הביוטכנולוגיה Evogene, חלוצה בפיתוח שיטות ביו-טכנולוגיות לשיפור תכונות גנומיות בצמחים, הודיעה (יום ד', 1.3.06), כי השלימה את סבב הגיוס השני בסך 7 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וממשקיעים חדשים מישראל, אירופה וצפון אמריקה.
01/03/2006  |  ברוך לוי  |   חדשות
חברת אימג'סאט (ImageSat International) שבשליטת שתי התעשיות הביטחוניות המובילות בישראל, התעשיה האווירית (כ-42%) ואלביט מערכות (12.4%), העוסקת במכירת שירותי צילומי לוויין, תגייס ממשקיעים מוסדיים כ-30 מיליון דולר באגרות חוב, אשר דורגו על-ידי מידרוג בדירוג של A2.
01/03/2006  |  ברוך לוי  |   חדשות
בנק לאומי בריטניה (לאומי U.K) פרסם היום (יום ד', 1.3.06) את התוצאות העסקיות לשנת 2005. הדוחות משקפים גידול בנכסי הבנק, כך שלראשונה בתולדותיו, עולים סך נכסי הבנק על מיליארד ליש"ט.
01/03/2006  |  ברוך לוי  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il