הקמפיין החדש של וול סטריט, בהשקעה של כ-250 אלף שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון. הוא יועלה באמצעות שילוט חוצות, שילוט על גבי אוטובוסים, מודעות בעיתונות אזורית ובסרטונים באינטרנט וימשך כחודש.
הקמפיין יעלה במקביל להשקת המרכז התשיעי של הרשת באשדוד. עד סוף שנת 2006 צפויה Wall Street לפתוח מרכז נוסף. ברשת, מדווחים כי 20% מהתלמידים הם מהמגזר הרוסי.
Wall Street הינו בית הספר הבינלאומי ללימוד אנגלית בארץ ובעולם. הרשת פונה לקהל הפרטי והעסקי ובין לקוחותיה נמנות חברות דוגמת בזק, קומברס, וישיי, אלביט, רכבת ישראל בנקים גדולים, ועוד.