ספקית האינטרנט נטוויז'ן ממשיכה להציג גידול בכל הפרמטרים הפיננסיים של החברה גם ב-2005. מהדוחות הכספיים שמפרסמת החברה (ב', 6.3.06), עולה כי הרווח הנקי שלה הסתכם ב-2005 ב-24.9 מיליון שקל, גידול של 40% לעומת 2004.
הכנסות החברה צמחו ל- 341.9 מיליון שקל בשנת 2005 לעומת 303.6 מיליון שקל ב- 2004, גידול של 12.6%. גם הרווח התפעולי שהחברה מציגה צמח באופן משמעותי מ- 30.5 מיליון שקל בשנת 2004 ל- 43.7 מיליון שקל בשנת 2005, גידול של 43%.
הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2005 הסתכמו ב- 89 מיליון שקל, לעומת 76.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 16%. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2005 הסתכם ב- 12.9 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה ברבעון הרביעי לשנת 2005 גדל ל- 9.7 מיליון שקל לעומת 1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה, הסתכמו הכנסות החברה ב- 268.2 מיליון שקל בשנת 2005 לעומת 252.4 מיליון שקל בשנת 2004, גידול של 6.2%. הרווח התפעולי בשנת 2005 במגזר זה הסתכם ב- 57.9 מיליון שקל לעומת 36.3 מיליון שקל בשנת 2004, גידול של כ-60%.
החברה גם הציגה צמיחה ברבעון הרביעי של שנת 2005 עם הכנסות בהיקף של 69.1 מיליון שקל לעומת 63.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2004, גידול של 9%. מספר לקוחות החברה, המחוברים באמצעות האינטרנט המהיר, עמד בסוף 2005 על 272,000 לקוחות. סך הכל גייסה החברה במהלך השנה 47,000 לקוחות חדשים נטו. החברה מעריכה, כי היא מחזיקה בנתח שוק של כ- 25% באספקת שרותי אינטרנט למגזר הפרטי וללקוחות העסקיים.
גידול של 44% בהכנסות פורטל נענע
שנה מוצלחת במיוחד היתה לפורטל נענע, אשר רשם גידול שיא של 44% בהכנסות מפרסום. גידול זה נובע, בין היתר, מההשקעה שביצעה נטוויז'ן באתר, לרבות עיצובו ומיצובו מחדש כפורטל מוביל בתחום התרבות ופנאי, השקעה בתכני וידאו מקוריים, השקת שירותים חדשים כמו נענע-מייל וכן השקתה של זירת הסחר החדשה "נענע-שופס".
פורטל נענע הוא מהפורטלים הפופולריים בישראל, עם למעלה משלושה מיליון גולשים שונים מדי חודש.
רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, מסרה, כי "בכל תחומי הפעילות של החברה אנו עדים לצמיחה. בשנת 2005 היינו עדים לתוצאות של ההשקעות שלנו ב- 2003 ו- 2004. בפעילות שלנו אל מול לקוחות עסקיים המשכנו לבסס את מעמדנו כאינטגרטור מוביל בתחומי אבטחת מידע ופתרונות התקשורת, ובפעילות התוכן היינו עדים להתחזקותה של נענע בקרב המפרסמים עם צמיחה של 44% אל מול שנת 2004. ההשקעות אשר עשינו במהלך שנת 2005 בתשתיות התוכן והסחר, יחד עם ההתחזקות ההדרגתית שלנו בפעילות השיחות הבינלאומיות, מעמידות אותנו במקום טוב לקראת הפעילות בשנת 2006".