אתר המכירות הפומביות, GetIT, מבית תפוז אנשים וג. יפית עולה בקמפיין פרובוקטיבי תחת הכותרת "קח אותי ב-99 ש"ח". הקמפיין עולה עצמאית ב- 100 שטחי פרסום בבתי קפה של ל'עומק התודעה'. האתר יקדם את המכירות הפומביות המתבצעות דרכו במגוון מוצרים: מסכי פלאסמה, LCD, מחשבים, ציוד צילום, ריהוט ועוד רבים אחרים. זאת הפעם הראשונה שהאתר יוצא בקמפיין לקידום פעילותו בפלטפורמה זו.
GetIT בחרו לא רק להעביר את מסר בצורה פרובורטיבית, אלא גם בחרו להעלות את הקמפיין בחדרי נוחיות בבתי קפה. בשטחי הפרסום מופיעות מודעות על גבי מסכי פלסמה שעליהם מוקרנות תמונות של גברים ונשים חשופים, כאשר לצידם המשפט 'קח אותי ב-99 שקלים בלבד'. באחת המודעות אף עלתה השאלה 'מעדיף לעשות את זה בקבוצה?'. בחברה מקווים כי הקמפיין המתגרה יעלה את כמות המשתתפים במכירות.
דני פדרמן, מנכ"ל GetIT: "הבחירה הן במסר והן במדיום היא לא מקרית. בחרנו להעביר את המסר בצורה יוצאת מגדר הרגיל משתי סיבות: האחת, שקהל היעד שקונה בדרך כלל באינטרנט הוא צעיר יותר, מדובר על קהל בעל כוח קנייה משמעותי והוא נע בטווח הגילאים שבין 20-40. הסיבה השנייה היא הבחירה במדיום. היא נבעה בדיוק מאותה סיבה. קהל זה מבלה בבתי קפה והשימוש במדיום שנמצא מתחת לאפו הוא טבעי יותר".
חברת GetIT הוקמה על-ידי חברת ג.יפית טלוויזיה ועיתונות בע"מ, מחברות הפרסום המובילות בישראל. כיום שותפה בחברה גם חברת תפוז אנשים. החברה הקימה ומפעילה את אתר GetIT, המציע בין השאר מכירת מוצרים בשיטת מכירה רגילה, מכירה פומבית, מכירה קבוצתית ומבצעי מכירה מיוחדים.