בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
שיתוף פעולה בין גוטקס לג'ק קובה
|
ג'וי שוובל, יו"ר ומנכ"ל גוטקס, הודיע היום, כי חברת גוטקס חתמה עם חברת ג'ק קובה על הסכם לשיווק מותג בגדי הים "גוטקס" ו"גוטקס סילבר" בבוטיק "ג'ק קובה", במתחם חנויות ה"דיוטי פרי" בנתב"ג ● צפי המכירות מוערך בכ- 4 מיליון שקל בשנה
חברת גוטקס חתמה על הסכם לשיווק המותג "גוטקס" ו"גוטקס סילבר" בבוטיק "ג'ק קובה", במתחם חנויות ה"דיוטי פרי" בנתב"ג. בגוטקס ובג'ק קובה מקווים להגיע לקהל הישראלי כמו גם לתיירים הפוקדים את שדה התעופה ונהנים ממכירות פטורות ממע"מ. בגדי הים של גוטקס ימכרו על-ידי צוות מוכרניות של ג'ק קובה, אשר יודרך ויאומן ע"י צוות מקצועי של גוטקס. ג'ק קובה הקצו שטח נפרד בבוטיק, אשר יועד לבגדי הים. חברת גוטקס וחברת ג'ק קובה ישקיעו ביחד כ- 150 אלף שקל בהכשרת שטח מכירת מותגי גוטקס בחנות. מכירת המותגים בחנות תחל כבר מחודש אפריל 2006 לקראת עונת הקיץ. שוק בגדי הים בישראל מוערך בכ- 150 מיליון שקל בשנה. חברת גוטקס הינה יצרנית בגדי ים וחוף ומייצאת למעלה ממיליון בגדי ים בכל שנה ל- 90 מדינות ברחבי הגלובוס, מפיג'י דרך אוסטרליה, מאיי הבתולה דרך בירות האופנה האירופאיות. הנהלת החברה ומחלקות היצור ממוקמים בישראל. לחברה משרדים ואולמות תצוגה בלונדון, ניו-יורק, לוס אנג'לס, ודאלאס. החברה נוסדה בשנת 1949 ע"י לאה וארמון גוטליב ונרכשה ב- 1997 ע"י אפריקה ישראל ובכך הרחיבה את תחומי פעילותה לאופקים חדשים ומצליחים. חברת גוטקס מייצרת ומשווקת בגדי ים לנשים בכל הגילים, מבנות הנוער ועד נשים מבוגרות, תוך התחשבות בצרכי השוק המשתנים.
|
תאריך:
|
14/03/2006
|
|
|
עודכן:
|
14/03/2006
|
|
עינב רוזיליו
|
|
במכתב למשרד התחבורה ולמשטרת ישראל טוען יו"ר מינהלת הרשות לפיתוח הנגב וראש המועצה האזורית, שמואל ריפמן, כי יש לסגור את כביש 31 (ערד נווה זוהר) בפני אופנוענים. "עובדה ידועה היא כי מדי שבת, בשעות הבוקר המוקדמות, שוטפים עשרות רוכבים את הכביש המפותל בנסיעה מהירה, שכאמור גבתה כבר חיים רבים ואף מסכנת את הנוסעים האחרים בכביש".
|
|
|
"אג'קס" עולה עם קמפיין חדש לרגל השקת אג'קס פרופשיונל ספריי. הקמפיין יתמקד בטלוויזיה ופעילות בנקודות המכירה.
|
|
|
אתר המכירות הפומביות, GetIT, מבית תפוז אנשים וג. יפית עולה בקמפיין פרובוקטיבי תחת הכותרת "קח אותי ב-99 ש"ח". הקמפיין עולה עצמאית ב- 100 שטחי פרסום בבתי קפה של ל'עומק התודעה'. האתר יקדם את המכירות הפומביות המתבצעות דרכו במגוון מוצרים: מסכי פלאסמה, LCD, מחשבים, ציוד צילום, ריהוט ועוד רבים אחרים. זאת הפעם הראשונה שהאתר יוצא בקמפיין לקידום פעילותו בפלטפורמה זו.
|
|
|
בעקבות שינוי בלוח הזמנים של מסע ההופעות, של הזמרת קלי קלרקסון, הקדימו אמרגניה את הגעתה לארץ, והמופע שתוכנן ליום ב', 27.3.06 הוקדם למוצאי שבת, 25.03.06.
|
|
|
החלטתם לפנק את עצמכם וקבעתם לעצמכם סוף סוף טיפול מפנק בספא, רגע לפני, כדאי לקחת מספר עצות לדרך. בעלת 'ארומה ספא' בגן-יבנה, אילנה לב, ממליצה על טיפים חשובים לטיפול מוצלח ומהנה:
|
|
|
|