איציק ושושי אורן, יו"ר ובעלים של "קבוצת שילב", הכריזו היום על פתיחת תת רשת "שילב גדולים". הזוג אורן אמר היום במסיבת עיתונאים: "בחרנו להרחיב את מותג שילב, תוך הקשבה לצרכי הלקוחות, ולהוביל מהלך חדשני של רשת חנויות המלוות את הילד בהתפתחותו כל הדרך עד כיתה א'. בדיוק כפי שהבאנו לעולם את המונח 'הזמנת לידה' ושינינו את שוק התינוקות, כך בכוונתנו להביא בשורה חדשה בחנות חווייתית המתמקדת בהתפתחות, עבור הורים וילדים עד כיתה א'".
איציק אורן: "כחלק מערכי שילב והקשבה לצרכי הלקוחות, ומתוך רצון להמשיך ולהוביל את מגמת ליווי המשפחה הגדלה והמתרחבת, הוחלט להקים מערך של חנויות המתמקדות בשכבת גיל מאד מוגדרת שאינה מטופלת באופן ממוקד בשוק. וכן לשלב בין ביגוד אופנה ובין צעצועים ומשחקים חינוכיים והתפתחותיים עד לכיתה א'".
אורן הוסיף כי: "בשלב ראשון יפתחו שתי חנויות "שילב גדולים". האחת בקניון הגדול בפ"ת, והשניה בגן העיר בת"א. במהלך 3 השנים הקרובות צפויות להיפתח 20 חנויות בהשקעה כוללת של כ - 25 מיליון שקל. אורן ציין כי היקף מכירות כל רשת שילב אמור להגיע בתוך 3 שנים לכ - 400 מיליון שקל בשנה.
ענת לוין מנכ"ל "שילב", אמרה היום: "המעבר לכיתה א' הוא מעבר מורכב עבור הילדים והוריהם. הדרישות מתלמידי כיתה א' הן רבות ומקיפות את כל התחומים, הן הלימודיים והן הרגשיים. כדי להתמודד בהצלחה עם הדרישות המורכבות אנו מאמינים, כי ההכנה לכיתה א' צריכה להיעשות במהלך השנים בהדרגה ובהנאה, תוך טיפוח ופיתוח המיומנויות והתפקודים השונים, בהדרגה. לצורך זה הקמנו מערך ייחודי וחדשני של משחקי וצעצועי התפתחות חינוכיים, המחולקים על-פי שכבות הגיל 2-4 ו - 4-6 וכן על-פי עולמות על התפתחותיים ביניהם: הבנת חיי היום יום, שפה חשיבה ומושגי יסוד, מוכנות לציור, מוכנות לחשבון, מוכנות לקריאה, מוכנות לכתיבה, בנייה והרכבה ועוד".
לוין ציינה כי, בהקמת קונספט "שילב גדולים" לקחו חלק מעצבות האופנה של שילב, וכן צוות פדגוגי מיוחד, בראשותה של יעל כץ פסיכולוגית מומחית לצעצועים התפתחותיים ויועצת לרשת שילב, שהורכב מפסיכולוגית התפתחותית ומרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת מומחית, ורכזת גיל הרך בחינוך המיוחד.
לוין הוסיפה, כי בהמשך להצלחת אופנת רשת שילב בארץ ובארה"ב, שם היא נמכרת בהצלחה ברשתות מובילות כגון: בלומיגדיילז, נורדסטרום וכן בבוטיקים יוקרתיים, היה זה אך טבעי להקשיב לצרכי הלקוח ולהתרחב עד למידה 7. מחלקת האופנה בחנויות
"שילב גדולים" תכלול מגוון שיספק מענה מלא ומושלם החל מאופנה בינלאומית מובילה, דרך ביגוד ספורטיבי ונוח לשעות הפעילות, עד לביגוד שינה ואביזרים נילווים.
חנויות "שילב גדולים" תוכננו ועוצבו על-ידי האדריכל מיכאל אזולאי. והן כוללות מגוון מתקנים חווייתיים, מרכזי ההתנסות וחלל שפותח באופן ייחודי ובלעדי עבור שילב. זאת מתוך כוונה להעניק הן להורה והן לילד חוויית קניה מלאה.
עוד ציינה לוין, כי רשת "שילב גדולים" תיתמך בפעילות פרסום ושיווק שיתמקדו, בשלב הראשון, בפרסום בעיתונות המקומית, בשלטי חוצות ובאתרי האינטרנט. כמו כן ישולבו בקמפיין הפרסום של רשת "שילב", זאת בתקציב ראשוני הנאמד בכחצי מיליון שקל, התקשורת השיווקית והטיפול במותג נעשו על-ידי חברת Open.
רשת "שילב", המתמחה בעולם התינוקות והפעוטות, נוסדה בשנת 1974, ומונה כיום 38 סניפים בכל רחבי הארץ, המציעים מגוון פתרונות לצרכיי ההורים והתינוקות, החל מגיל 0 (New Born) ועד לגיל שנתיים. רשת "שילב" הינה בבעלות מלאה של משפחת אורן, והיא אוחזת בנתח שוק המהווה כ- 25%- 30% משוק המוצרים לתינוקות בישראל. רשת "שילב" הינה חלק מקבוצת
"שילב" הכוללת את חברת "שסק", ליבוא מותגי מוצרי תינוקות,
“Tiny Love”, יצרנית צעצועי התפתחות, "שילב Baby&Kids" ו"שילב ארה"ב".