לובי אמריקני שמרני החל בקמפיין מחאה נגד פרסום התיירות האוסטרלית שהסלוגן שלה הוא: "?where the bloody hell are you" ("איפה אתה לעזאזל?"). כך מדווח אתר חדשות אוסטרליה.
הפרסומת השנויה במחלוקת, כך נראה, שודרה בטלוויזיה האמריקנית, מה שהצית למעשה את הקמפיין הנגדי שבו פתח איגוד המשפחות האמריקני (AFA), שבו למעלה משני מיליון חברים. האיגוד מוביל, בין היתר, גם קמפיין נגד הפלות וזכויות להומוסקסואלים, והוא מתנגד כעת לשימוש בפרסום, שבו מצולמת הדוגמנית לרה בינגל בביקיני, ומופיעות בו המילים "bloody" (עקוב מדם) ו- "hell" (גיהנום).
חברי AFA צפויים "להפגיז", אם מותר לומר, את משרד התיירות האוסטרלי באלפי מיילים (דוא"ל) ושיחות טלפון בשבועות הקרובים, כדי להביע את רגשותיהם כלפי המודעה.הם צפויים גם להחרים את אוסטרליה כיעד תיירותי.
המשפחה האמריקנית הממוצעת, כך אמר דירקטור האיגוד, רנדי שרפ, אשר צופה בטלוויזיה עם ילדיה אינה מעוניינת במסרים מטרידים כאלה.
בין היתר מוחה האיגוד גם על השימוש של רשת פיצה-האט במסרים מיניים, כך בפרסומת ובה ג'סיקה סימפסון "נסיכת הפופ" מאכילה נער צעיר וגורמת לו להתעלף. באיגוד אומרים, כי בארה"ב, כששומעים את המילה "bloody" מדמיינים נוזל אדום זורם מגוף אנושי, ובדרך כלל זהו סמל לסוג של אלימות.