החל מהשבוע, חברת טמפו, חברת המשקאות השניה בגודלה בישראל, תחל בשיווק המשקה האלכוהולי בקרדי בריזר, תוצרת בקרדי מרטיני העולמית.
המשקה הינו משקה אלכוהולי מרענן ומתוק, המורכב מהרום הקלאסי של בקרדי עם מיצי פירות אקזוטיים בטעמים שונים. המשקה נמכר בבקבוקים בתכולה של 275 מל ומכירו לצרכן בין 13-14 שקלים.
בקרדי בריזר, על מגוון טעמיו נחשב לאחת מההצלחות השיווקיות הלוהטות באירופה וגם בישראל. המשקה פופולרי במיוחד בקרב הצעירים ונוגס בנתח גדול משוק משקאות האנרגיה.
יוסט ואן-רון, מנהל שיווק המשקאות בחברת טמפו מוסר, כי: "עד היום שווקו משקאות בקרדי בריזר בישראל על-ידי יבואנים וסיטונאים קטנים. אנו מעריכים כי תוך חודש ישווק בקרדי בריזר על-ידי חברת טמפו בלבד. אנו נעשה זאת בעזרת הסכם בלעדיות שחתמנו עם בקרדי מרטיני העולמית על-ידי הצעת מחירים תחרותיים ואחידים, מלאים רציפים, ומערכת הפצה שתאפשר הגעת המוצר לכל נקודה ברחבי הארץ".
בשלב הראשון ישווקו בישראל ארבעה טעמים שהם הטעמים המובילים והמועדפים על הישראלים: אבטיח, לימון, אננס, וליים.