לאחר המהפכה שחוללה כנען- פרסום בתנועה, בכל הקשור לפרסום על-גבי אוטובוסים: העורפים המלאים, היציאה מהמסגרות באמצעות כיסוי חלונות האוטובוס בעזרת מדבקות מיוחדות שאינן חוסמות את חדירת האור, מביאה כנען לעולם הפרסום בתנועה, חידוש בקנה מידה עולמי: שלטי פרסום תלת מימדיים הבולטים בעורף האוטובוס.
שריה קרנר, סמנכ"ל השיווק של החברה מוסרת: "הבטחתנו להוסיף ולהאדיר את אפקט הפרסום של לקוחותינו בשטח, מתממשת עם פרי פיתוחו של מנכ"ל החברה, קובי כנען, שלטי התלת מימד, הנושאים כולם אלמנט ויזואלי תלת מימדי. החידוש המשמעותי הינו בהשקעה של כ- 25% בלבד מהיקף הקמפיין ניתן ליצור בולטות יחודית ומשמעותית זו."
קרנר מוסיף, כי: "מלבד הצורה הייחודית, יהפוך כל קמפיין לבולט תרתי משמע, ויעניק רמת זכירות גבוהה למוצר ולמפרסם גם יחד. כל אלו מגבירים את אפקטיביות הפרסום ומובילים אותנו אל פתחו של עידן חדש בפרסום בתנועה".
הטכנולוגיה בה משתמשת חברת כנען, פותחה במיוחד בתוך "קבוצת כנען", בראשות קובי כנען.
המפרסם הראשון שייהנה מהפיתוח החדש הוא "פפסי מקס". במסגרת הקמפיין, שעולה באמצעות גיתם BBDO יעלו שלטי פרסום על עורפי אוטובוסי אגד, ויישאו במרכזם פחיות משקה בולטות. מדובר בקמפיין משלים לקמפיין שסיסמתו היא: "קלוריה אחת מקסימום טעם".
היקף הקמפיין עומד על כ-750,000 שקלים והוא יעלה על גבי 500 עורפים של אוטובוסי אגד.
כנען פרסום בתנועה נוסדה לפני כשנה ומחזיקה בזכיון הפרסום על גבי אוטובוסים של אגד בפריסה הארצית, בנתח של 15% משוק פרסום החוצות.