קמפיין בטיחות בדרכים - "פסים לב", עכשיו גם באינטרנט. לשכת הפרסום הממשלתית הקימה עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, אתר אינטרנט ייעודי, ובו שלוש פעילויות אינטראקטיביות מרכזיות בהן: משחק צביעה, פאזל פסים לב, ותמונות של ילדים אשר שלחו את תמונותיהם עם תנועת פסים לב.
לימור פרידמן, מנהלת תחום אינטרנט בלשכת הפרסום הממשלתית, מסרה כי "הפרסום באינטרנט נמצא כיעיל מאוד להעברת מסרים לאוכלוסיית הילדים ובני הנוער". היא הדגישה, כי כבר בימיו הראשונים של הקמפיין נרשמה תנועה ערה מאוד באתר.
קמפיין אינטראקטיבי זה מצטרף לקמפיין רחב היקף הנושא את אותו מסר הרץ כעת במדיה, בעיקר ברדיו ובטלוויזיה.
ראוי לציין, כי 400 הילדים הראשונים שישלחו את תמונותיהם בעת שהם חוצים בביטחה את מעבר החצייה, תוך הקפדה על "תנועת פסים לב" (עוצרים, מסתכלים לצדדים, מביטים אגודל מרימים ורק עם הנהג עצר - לחצות אפשר), יזכו בכרטיס כניסה לספארי.
הקמפיין פורסם בוואלה, וכן בקבוצת האתרים של IMEDIA.