מעטים מצליחים להמתין בתור ארוך ולהישאר שלווים. העצבנות גוברת ככל שההמתנה מתמשכת, נעים מרגל לרגל, מציצים במבטי זעף אל מי שמקבל את הטיפול ודואגים כל העת שמישהו לא יעקוף אותם חלילה או יבקש "רק לשאול שאלה".
כשאנו מגיעים סוף-סוף לראש התור אנחנו כבר קצרי רוח ועם פוטנציאל להתפוצצות על נותן השירות, שמתמודד כל היום עם כעסים של לקוחות ונמצא גם הוא על קצה הסבלנות.
חברת וולוקס השיקה מערכת פייג'רים חדשנית ששמה קץ להמתנה המתסכלת בתור. מי שמגיע לחנות או למוקד השרות מקבל מכשיר קטן שאותו הוא לוקח איתו והוא חופשי להסתובב בחנות. הפייג'ר מתעדכן בהתקדמות התור באופן אוטומטי וכל ממתין יכול להיות מודע למיקומו בתור בזמן אמת. כשתורו מתקרב, המכשיר מודיע על כך והלקוח מגיע רגוע לעמדה.
המכשיר מייצר התרעה על-ידי רטט, השמעת צפצוף והבהוב, בעלי עסקים יכולים לבחור אלו מבין האפשרויות ברצונם לשלב בהתראה. המתקן נגיש לאנשים עם מוגבלויות כיוון שהוא עובד על מספר חושים במקביל: שמיעה, ראייה ותחושה.
לדברי נמרוד חיים, מנכ"ל "וולוקס", לפיתוח הייחודי יתרון כפול לבעל העסק: הוא מפחית את חוסר שביעות הרצון של הלקוחות ומותיר בידם זמנם פנוי כדי לשוטט בחנות ולהיחשף ברוגע למוצרים ולשירותים נוספים. כבר אין צורך להצטופף בקופות או בפס ההגשה של דוכני מזון, הלקוח יכול לשבת בשולחן ולקבל הודעה כשהזמנתו מוכנה. ילדים המתלווים להוריהם נהנים מהאטרקציה החדשה במקום להציק להורים ולכל הסובבים בהמתנה המתסכלת בתור.
מערכת הפייג׳רים אלחוטית ועובדת על גלי רדיו, ניתן להרחיב את רדיוס הקליטה לפי צרכי בית העסק. במידה והלקוח יוצא מטווח הקליטה או עזב את בית העסק כשהוא שכח להחזיק את הציוד, הפייג'ר מאותת ללקוח שעליו לחזור לשטח החנות.
לדברי חיים, למרות המאמץ הרב המושקע, ניהול עסק או מתן שרות ללא תור כלל אינו אפשרי מבחינה כלכלית. המתקן החדשני מאפשר לשמור על שביעות רצון של הלקוחות ולהפוך את הזמן שהם מבלים בהמתנה מחיסרון ליתרון.
הפייג'רים הותקנו ופועלים בהצלחה במסעדת "עידית" מקבוצת המלונות דן שפועלת במתחם "קיקה", ברשת בורגר-בר ויוכנסו בקרוב לשימוש בחנויות ומוקדי שרות נוספים ברחבי הארץ.
למידע בטלפון: 050-7322122 (מושיקו)