|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
ניצן, מנדלבליט. מי יכריע [י. זינדל, פלאש 90] נתניהו. אכיפה בררנית, לרעתו [צילום: לע"מ]

תיק בזק-יס רעוע - חילוקי דעות <br>בין היועמ"ש לבכירי הפרקליטות

בכירי הפרקליטות ובראשם פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) ליאת בן-ארי לוחצים להגיש כתב אישום נגד נתניהו בעבירות שוחד היועמ"ש מנדלבליט סבור: קשה מאוד יהא להוכיח עבירת שוחד וגם אישום בגין עבירה של מרמה והפרת אמונים בעייתי מאוד למרות זאת, היועמ"ש נאנס/נגרר אחרי שי ניצן (ע"ע "הקלטות הנפיצות"), ולכן הכל פתוח ואין לדעת איזו החלטה רשמית יוציא תחת ידיו; וספק אם הוא בעצמו יודע ואלה האישים שעדותם/חקירתם טעונה בתיק 4000
16/02/2019  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
ליאת בן-ארי. לוחצת לאישומי שוחד

מנדלבליט סחיט מצד ניצן ונתניהו
יואב יצחק
מנדלבליט מתנהל כ"עלה נידף" בתיקי נתניהו וחשוף לסיכון אישי כבד * העובדות: א) פרקליט המדינה מחזיק שלוש קלטות מחקירת פרשת הרפז המתעדות שיחות מפלילות של מנדלבליט עם אשכנזי וארז וינר בהן שיבש הליכי חקירה ומשפט; ב) נתניהו מחזיק מכתב מנומק ונפיץ מאוד שקיבל מהיועמ"ש יהודה וינשטיין שבו פירט את מעשיו הפליליים של מנדלבליט ומכוחו דרש וינשטיין מנתניהו לשקול הדחת מנדלבליט מתפקיד מזכיר הממשלה * חשיפה רשמית של הקלטות והמכתב מתחייבים לקראת הכרעתו בתיקי נתניהו
לרשימה המלאה

חילוקי דעות בין היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, ובין בכירי הפרקליטות ובראשם פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) עו"ד ליאת בן-ארי, הם שעיכבו בשבועות האחרונים את ההכרעה הסופית של היועמ"ש בתיק 4000 (עסקת בזק-יס). כך נודע ל-News1. עיקרם: האם יש מקום להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין עבירת שוחד (כהצעת ניצן ובן-ארי), וכן נגד החשודים העיקריים האחרים ובראשם שאול אלוביץ', או להסתפק באישום בגין מרמה והפרת אמונים נגד נתניהו (כעמדתו של מנדלבליט).

ל-News1 נודע, כי הטיעון המרכזי העומד לחובת נתניהו הוא עצם זאת שאישר את המיזוג, למרות קשריו האישיים עם בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ'. נטען - במיוחד מצד הפרקליטים בפרקליטות הידועים כ"טהרנים" - כי נתניהו היה חייב להימנע מכל טיפול בתיק בזק-יס, וכי מדובר בניגוד עניינים אסור ופסול, העולה כדי עבירת שוחד. מנדלבליט לא מקבל גישה זו, כפשוטה. קל וחומר נוכח ההכרעות בפרקליטות בתיקים קודמים נגד אישים אחרים, אלא מבקש להצביע על תמורה כלכלית שסידר נתניהו, ביודעין, לאלוביץ', תמורת כיסוי אוהד, לכאורה, באתר וואלה. התלבטותו של מנדלבליט התחדדה באחרונה, במיוחד לאחר שהטיעונים כאילו נתניהו "סידר" הטבות לאלוביץ' בשווי של כמיליארד ש"ח, הופרכו.

בדיונים שנערכו לובנו, לכאן או לכאן, הקשיים בתיק זה. הוברר, כי אם אכן יוגש כתב אישום נגד נתניהו בעבירת שוחד, תתקשה הפרקליטות לשכנע, מעבר לכל ספק סביר, את בית המשפט - אם וכאשר יוגש כתב אישום הוא יידון בפני הרכב שלושה שופטים - כי נתניהו פעל מתוך מוטיבציה פסולה, שעיקרה: "סידור" הטבה כלכלית לבזק-אלוביץ'. ובכל זאת, ניצן, שהשפעתו על מנדלבליט חריגה (ע"י הקלטות הנפיצות"), ופרקליטת המחוז ליאת בן-ארי, דוחפים להביא להכרעת בית המשפט אישום באישום לעבירת שוחד (ברוח מדיניותה הקלוקלת הידועה של הפרקליטות, בתקופתן של פרקליטת המדינה לשעבר דורית ביניש ופרקליטת המדינה לשעבר עדנה ארבל).

תיק בנק לאומי - כמשל
אולמרט, עבריין מורשע [אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

אחד התיקים המעניינים שהוכרעו בעבר בפרקליטות על-ידי פרקליט המדינה דאז, משה לדור, והיועמ"ש דאז, מני מזוז (כיום שופט בית המשפט העליון), והוצגו בדיונים כדוגמה השוללת כתב אישום נגד נתניהו בעבירת שוחד, וגם לא בעבירה של מרמה והפרת אמונים: הוא תיק בנק לאומי (ראו תקציר הפרשה). ואלה העובדות שאותן חשפנו לראשונה ב-News1:

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט פעל, בעת היותו שר האוצר, תוך ניגוד עניינים, במכרז למכירת השליטה של המדינה בבנק לאומי. באותו מכרז השתתפו כרוכשים פוטנציאליים שניים מחבריו האישיים: המיליארדר היהודי-אמריקני, דניאל אברמס, שרכש את ביתו של אולמרט בירושלים במחיר מופרז, וגם תרם לו כספים; והמיליארדר היהודי-אוסטרלי, פרנק לואי, שניהל עמו קשרים אישיים מסועפים; ובנוסף, פרופ' יוסף גרוס (בתו נשואה לבנו של אולמרט), שמשרדו ייצג כפרקליט את קבוצת פרנק לואי בכל הליכי המכרז.

פרשה זו שנחשפה כאמור ב-News1, ונבדקה על-ידי מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס. נוכח הממצאים הורה היועמ"ש מני מזוז על חקירה פלילית. ובסופה, ונוכח המחלוקת בדבר משמעות הממצאים, הוציא פרקליט המדינה, משה לדור, בתמיכתו של מזוז, חוות דעת משפטית מקיפה, וקבע: מדובר בניגודי עניינים בעצימות נמוכה, שלא עולה כדי עבירה פלילית. התיק נסגר, למרות סימני השאלה הגדולים שנותרו. בית המשפט העליון מיאן להתערב. בשורה התחתונה: השוואת התנהלות הפרקליטות בתיק בזק-יס, לאופן התנהלותה בתיק בנק לאומי, מדיפה ריח רע לאכיפה בררנית לרעת נתניהו. כרגיל. ולמרבה הפרדוקס, אולמרט, עבריין מורשע שנאלץ לרצות עונש מאסר בפועל (בעיקר בגין תיק הולילנד), הוא אחד האישים שמקבלים במה להשמיץ את נתניהו וקורא להעמידו לדין.

העמדה המקצועית של מנדלבליט
נזרי. בעל ניסיון עצום [צילום: פלאש 90]

מנדלבליט וכמה בכירים אחרים, לעומת זאת, ובהם המשנה ליועמ"ש רז נזרי (שהוא בעל ניסיון עצום, הרבה יותר מזה של שי ניצן), גורסים כי אין סיכוי להרשיע את נתניהו בגין עבירת שוחד, ולכן אין להגיש אישום שכזה, במיוחד נוכח זאת:

  • נתניהו לא עסק כלל וכלל בהיבטים הכלכליים הנובעים ממיזוג בזק-יס - יוזמה שנדונה לראשונה ואושרה כבר בשנת 2005 על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים - אלא בתנאים הרגולטוריים שנקבעו כתנאי-סף לאישור המיזוג. תנאי-הסף נקבעו על-ידי גורמים מקצועיים, ולנתניהו לא היה חלק בכך;

  • נתניהו אישר בחתימתו את מיזוג בזק-יס רק לאחר שכל הרגולטורים ושומרי-הסף הרלוונטיים המליצו ו/או אישרו את המיזוג שהתבקש והתגבש עוד בתחילת העשור הקודם. בפועל, חתימתו מהווה חתימת קיום, ולא יותר מכך;

  • כנגד כל "ידיעה טובה" באתר וואלה בזכות נתניהו או רעייתו שרה נתניהו, יוכל נתניהו להציג עשרות "ידיעות רעות" שפורסמו באתר וואלה. אנשי הפרקליטות יודעים זאת היטב, וזו בדיוק הסיבה שהם נוטים לצמצם את התיק, ולהציג את עצם ניגודי העניינים, כביכול (החברות של נתניהו ואלוביץ'), ואישרור מיזוג בזק-יס, כראיות המקימות עבירת שוחד.

מנדלבליט וכמה פרקליטים בכירים סבורים, כי גם גם אישום בעבירה של מרמה והפרת אמונים עלול להידחות על-ידי בית המשפט, בשל זאת שנתניהו הוביל, בתפקידו כשר התקשורת וכראש הממשלה, מדיניות תקיפה לפתיחת שוק התקשורת למתחרים נוספים (רפורמת "השוק הסיטונאי") שגרמה לבזק-אלוביץ' נזקים בהיקף של מיליארדי ש"ח. מדיניות זו היא שגרמה, בסופו של דבר, לקריסת אלוביץ' ולאובדן שליטתו בחברה.

על-אף זאת, מנדלבליט - שמדקלם שוב ושוב בדבריו לתקשורת כי רק הראיות ידברו - מתקשה להדוף את הלחצים הגדולים, הן מצד בכירים בפרקליטות, והן מצד כלי התקשורת. לכן אין לדעת מה יחליט. ניתנת האמת להאמר, כי עד פרסום החלטתו הוא עלול לנוע כשבשבת, כן-ולא.

ואלה האישים שעדותם טעונה


בפני חברי הפורום שדן בתיקי נתניהו הוצגו ראיות וחוות הדעת שצידדו באישור מיזוג בזק-יס. בפועל, לא הוצגה ולו חוות דעת אחת שהביעה עמדה השוללת מיזוג. בפני הפרקליטים הוצגו בנוסף דרישותיו של נתניהו לחקור אישים נוספים שעסקו בבקשות למיזוג בזק-יס, אם טרם נגבתה מהם עדות. ואלו הם:

  • 1) ד"ר דוד תדמור, הממונה לשעבר על ההגבלים העסקיים, שאישר ביום 02.01.05 מיזוג בזק-יס;

    2) בועז גולן, לשעבר מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים, שאישר ביום 31.03.10 מיזוג בזק-יס;

    3) ד"ר אסף אילת, מ"מ הממונה על ההגבלים העסקיים, שאישר ביום 26.03.14 מיזוג בזק-יס (שמונה חודשים לפני מינויו של נתניהו לשר התקשורת);

    4) חברי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין שהשתתפו בישיבת המועצה ביום 23.06.15, והצביעו פה-אחד בעד אישור מיזוג בזק-יס (יפעת חי-שגב, גילה נגר, שמילה מימון, אורלי יחזקאל, שי רטר, סאלח סולימאן, הרצל מקוב);

    5) גורמי המקצוע שסייעו למועצה הנ"ל: איציק ידגר, נציג משרד התקשורת (שנשלח לישיבה הנ"ל על-ידי מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר כדי להציג עמדתו של ברגר בעד המיזוג); עו"ד דודי רובנסיאני, היועץ המשפטי למועצה, שחיווה עמדה עקרונית בעד המיזוג במכתבו מיום 22.04.15 לחברת יס, וקיבל תשובות ממנה במהלך אפריל 2015; עו"ד טל אייזנפלד, העוזרת הראשית ליועץ המשפטי של המועצה; ערן הורן, היועץ הכלכלי למועצה; ריקי וייסמן, מ"מ כלכלה של המנהלת להסדרת השידורים; רונן אברמסון, נציג מדור פיקוח ובקרה;

    6) עו"ד דנה נויפלד, היועצת המשפטית למשרד התקשורת, שהגישה ביום 23.06.15 והציגה בפני ראש הממשלה נתניהו שכיהן במקביל כשר התקשורת, חוות דעת כתובה בעד אישור מיזוג בזק-יס;

    7) ד"ר יחיאל שבו, דובר משרד התקשורת באותה תקופה, שדיברר מול כלי התקשורת את המנכ"לים בתקופה הרלוונטית, אבי ברגר ואת שלמה פילבר (עד המדינה), שצידדו, כל אחד בתקופתו, באישור מיזוג בזק-יס;

    8) אבי אילוז, כלכלן המועצה, שעסק רבות בהכנת החומר הכלכלי עבור המועצה, ואף צידד באישור המיזוג בתנאים שנקבעו;

    9) חברי ועדת הריכוזיות, שקבעו כי אין צורך כלל וכלל באישורם למיזוג בזק-יס;

    10) אנשי משרד הביטחון (שב"כ) שקבעו ביום 26.05.16 במכתב למשרד התקשורת כי אין מניעה מצד השב"כ לאישור מיזוג בזק-יס.


כל הגורמים הרלוונטיים הנ"ל אישרו ו/או איפשרו מיזוג בזק-יס, מסיבות ענייניות בלבד, וגם זאת לאחר סדרה ארוכה של שאלות ובדיקות ודיונים. דא-עקא, וכפי שהתברר, רק חלק מהגורמים הנ"ל זומנו למסירת עדות, שעשויה להאיר ולסייע בחקר האמת, ולא בכדי. למרבה הצער, המשטרה ואנשי הפרקליטות לא עושים כל-שלאל ידם כדי להגיע לחקר האמת. בפועל, חוקרי המשטרה ואנשי הפרקליטות פעלו באופן כמעט היסטרי כדי להעמיק בחקירה בגין כל כיוון/חשד שהובא בפניהם; אך הם "חוסכים" מאמץ כשמדובר ב"חשד" הטעון בדיקה/חקירה, כזה העלול להפריך את הטיעונים נגד נתניהו.

הכל פתוח


היועמ"ש מנדלבליט הוא האיש היחיד המוסמך על-פי החוק להכריע: האם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו בגין תיק 4000 (כמו גם בתיקים 1000 ו-2000). דא-עקא, וכפי שחשפנו ב-News1, בנסיבות שנוצרו - מנדלבליט נתון ללחצים גדולים מבית. הוא מתנהל כ"עלה נידף", ובפועל הוא נגרר/נלחץ אחרי פרקליט המדינה שי ניצן (ע"ח הקלטות הנפיצות) - גם במחיר של סיכונים גדולים למערכת המשפטית ולמערכת הפוליטית בישראל. ולכן, עד להודעתו הרשמית של היועמ"ש, ועד שיידע בעצמו, אין לדעת איזו החלטה יוציא תחת ידיו, בסופו של דבר.

"הזיה" או עובדה
מסמך - מנדלבליט טען לקלטת פרי אסור מהאזנת סתר

"הזיה". כך הגיב דובר משרד המשפטים לפרסום ב-News1 מיום 02.02.19, לפיו "קלטות נפיצות" (מחקירתו של מנדלבליט כחשוד בשיבוש הליכי חקירה בפרשת הרפז) המוחזקות במשטרה ו/או בפרקליטות, בידיעת פרקליט המדינה שי ניצן, מהוות איום כלפי היועמ"ש מנדלבליט. מתגובת הדובר עלול אזרח תמים להבין כי אין קלטות כאלה, ומדובר, כביכול, בפרסום מופרך ומצוץ מן האצבע.

מחמת זאת הנה אנו מציגים צילום-מסמך מתוך חוות דעתו של היועמ"ש דאז, יהודה וינשטיין, המתייחס לאחת הקלטות, שלדידה אף טען מנדלבליט, בחקירתו, כי מדובר בהאזנת סתר. לא פחות. הנה (ראו מסמך): "מנדלבליט אף ניסה לפטור עצמו מלהשיב לגוף השאלה האם שיקר לנזרי, בטענה כי השיחה עם וינר הינה האזנת סתר אסורה ותוכנה חוסה בחיסיון עו"ד-לקוח".

ברי, כי פרסום/שידור קלטת זו, כמו שתיים נוספות שבשליטת הפרקליטות ובראשה שי ניצן, עלול לפגוע קשות במעמדו של היועמ"ש מנדלבליט ולחייב התפטרותו.

תאריך:  16/02/2019   |   עודכן:  16/02/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיק בזק-יס רעוע - חילוקי דעות בין היועמ"ש לבכירי הפרקליטות
תגובות  [ 54 ] מוצגות   [ 54 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שרי רוזן
16/02/19 12:46
 
משה דב
16/02/19 16:13
 
ע_הראל
17/02/19 04:31
 
ע_הראל
17/02/19 02:23
 
משה דב
17/02/19 13:09
 
ע_הראל
17/02/19 15:54
 
יעקב יעקב
19/02/19 07:50
 
צודק
17/02/19 19:01
 
אמנון111
17/02/19 04:02
 
ועכשיו נתניהו.
17/02/19 13:52
 
ע_הראל
17/02/19 18:20
2
מגיב ותיק
16/02/19 13:03
3
תעודת עניות
16/02/19 13:15
 
בני בנקר
16/02/19 13:53
 
משה דב
16/02/19 14:13
 
מגיב ותיק
16/02/19 14:57
 
בני בנקר
16/02/19 15:40
 
דני, לא צריך מחקר
16/02/19 14:18
 
למגיב האחרון
16/02/19 15:25
 
ארצ'י בנקר
16/02/19 15:12
 
בני בנקר
16/02/19 20:08
 
טודא
16/02/19 14:18
4
מתילדה
16/02/19 14:08
 
מגיב ותיק
16/02/19 15:06
 
דני 15/2/2019
16/02/19 15:46
 
ע_הראל
17/02/19 14:35
 
ע_הראל
17/02/19 16:05
 
טודא
16/02/19 15:52
 
מפוכחת
16/02/19 19:35
 
מתילדה
17/02/19 13:08
5
שאני ילד טוב
16/02/19 15:28
 
ע_הראל
17/02/19 04:57
6
ששי
16/02/19 15:32
7
מייק
16/02/19 16:26
8
א.ל. רמת-גן
16/02/19 16:51
9
שלמה כהן
16/02/19 16:54
 
צופה מהקהל
17/02/19 01:33
10
ארי כספי
16/02/19 17:33
 
שושקה
16/02/19 23:02
11
רוני מירושלים
16/02/19 18:27
 
יעקב יעקב
17/02/19 06:33
12
אזרחית
16/02/19 19:02
13
פושעם ומשבשים
16/02/19 20:13
14
בתחילת ינואר
16/02/19 20:28
15
שבץ חלובה
16/02/19 20:59
16
אקטואלי
16/02/19 21:00
 
.
17/02/19 08:37
17
שמיה
16/02/19 21:02
 
תקרא את אל-ארד
16/02/19 23:14
18
אא
16/02/19 22:32
19
סומכי
17/02/19 08:45
 
ע_הראל
17/02/19 17:42
 
הניה פינטר
17/02/19 19:14
 
ע_הראל
17/02/19 21:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
עוד ניסיון עלוב, פתטי, להשאיר בחיים תיקי חקירה שאין בהם מאומה; ומי שחיפש את "ראיית הזהב" שממנה אפשר יהיה ללמוד שרשויות אכיפת החוק מחפשות את ראשו של ראש הממשלה, ולא את חקר האמת, כדי לגרום למהפך שלטוני, יכול היה לקבל אותה על מגש של כסף השבוע.
15/02/2019  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, דחה (יום ד', 13.2.19) את בקשת סנגוריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לזמן 60 עדים בשלושת התיקים נגד נתניהו. הדחייה מלמדת, כי נכשל גם ניסיון זה של נתניהו למנוע את פרסום החלטתו של מנדלבליט לפני הבחירות.
13/02/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
לפני 59 שנים העניק לי עורך "העולם הזה" אורי אבנרי שי, ומינה אותי לסקר את הבחירות לכנסת הרביעית. מאז עקבתי בהתמדה ובצמידות אחרי כל מערכה לבד מ-1977, עת שהיתי כסופר הארץ בארצות הברית. והשנה, למרות זאת אני סבור מתוך התבוננות מקצועית, בלי נטיות לב ודעות פוליטיות, כי המרד נגד בנימין נתניהו בליכוד הוא אומנם בראשיתו, אבל גם בעיצומו.
12/02/2019  |  דן מרגלית  |   מאמרים
עו"ד פיני רובין, העומד בראש משרד גורניצקי, מצטרף לצוות ההגנה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. רובין הוא אחד מעורכי הדין המובילים בארץ בתחום הליטיגציה האזרחית וייצוג חברות גדולות, וצירופו מלמד שנתניהו סבור שהבעיה המרכזית שלו היא תיק 4000 (פרשת בזק).
10/02/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
אני הולך לדווח על משהו בלתי יאומן. העיתונאי יואב יצחק פרסם מאמר באתרו News1 בו טען טענה בומבסטית כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט הוא איש 'סחיט' מצד שני אנשים בעלי עמדות כוח: פרקליט המדינה שי ניצן ורה"מ בנימין נתניהו. פרקליט המדינה, כך יצחק, מחזיק שלוש קלטות מחקירת פרשת הרפז המתעדות שיחות מפלילות של מנדלבליט עם אשכנזי וארז וינר בהן שיבש הליכי חקירה ומשפט, ונתניהו מחזיק מכתב מנומק ונפיץ מאוד שקיבל מהיועמ"ש יהודה וינשטיין, בו פירט את מעשיו הפליליים של מנדלבליט, ומכוחו דרש וינשטיין מנתניהו לשקול את הדחת מנדלבליט מתפקיד מזכיר הממשלה. יואב יצחק לא הסתפק בזו כי אף זו: בסיפת המאמר פרסם את תוכן המכתב של וינשטיין ככתבו וכלשונו, 18 עמודים, מאיפה השיג אותם אין לי מושג. קראתי את המאמר בתמיהה וסיימתי אותו עם פה פעור. אמרתי לעצמי: הולך להיות שמח.
07/02/2019  |  אלברט שבות  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il