לקראת ערב השידורים המיוחד של ילדי "וראייטי" אשר יתקיים ב- 14.5.06 בערוץ 2, עולה קמפיין מיוחד של 9,000,000 עם "דוד הכי טוב".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי ויעלה בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10, תחת המסר: הצטרפו ל- 9,000,000 וילדי וראייטי ישראל יהנו מתרומה של 50 שקלים על כל מצטרף.
אורלי ירקוני, מנכ"ל חברת ישיר איי.די.איי, אמרה היום: המותג 9,000,000 רואה בפעילות למען הקהילה נדבך חשוב בפעילות העסקית של החברה וגאה לקחת חסות ראשית לפרויקט ההתרמה המרכזי של ילדי "וראייטי" ישראל.
רענן סעד, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת ישיר איי.די.איי, אמר היום: "9,000,000 התגייסה למען ילדי "וראייטי" ישראל, ותתרום 50 שקלים לילדי "וראייטי" ישראל על כל לקוח חדש שיצטרף לחברה וירכוש ביטוח מכל סוג".
קרדיטים:
סמנכ"ל שיווק - רענן סעד. מנהלת פרסום - מרב שועלי. מנהל קריאטיב - בן סבר. קופרייטר - אבישי פרידלר. ארטדירקטור -ערן טלמור. סמנכ"ל מחלקת תכנון ואסטרטגיה - אורי לברון. פלנר - אמנון גולן. סופרוייזרית - פנינה רוטנברג. תקציבאית - קרן אלפנדרי. מפיקת משרד - רינת קינן. מפיקה - דקלה גנור. חברת הפקה אוג הפקות. במאי - יניב קציר. צלם - מנו קדוש. בית פוסט - ברודקאסט.