|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

נבחרו 15 הקמפיינים העולים לשלב הגמר של תחרות האפ"י של המי"ל

- הודעה מטעם מי"ל
09/05/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי  |    |  עגל הרובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגיזהב עיתונות בע"מ

ועדת השיפוט של תחרות הפרסום האפקטיבי - האפ"י – EFFIE הבינלאומית הנערכת על-ידי המי"ל-המרכז הישראלי לניהול, בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום בחרה את 15 הקמפיינים שעלו לשלב הגמר של התחרות היוקרתית. בנוסף בחרה הוועדה את שלושת הקמפיינים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום – קמפיינים שהוכיחו אפקטיביות לאורך זמן. המשרדים המובילים במספר הקמפיינים שהגיעו לשלב הגמר הם גיתם עם ארבעה קמפיינים וראובני פרידן עם שלושה קמפיינים בגמר.

תחרות האפ"י שהחלה לפני 6 שנים צוברת פופולריות גדולה בקרב משרדי הפרסום והמפרסמים. בתחרות נמדדת האפקטיביות של הקמפיינים השונים בשש קטגוריות שונות: מוצרי צריכה-מזון, מוצרי צריכה שאינם מזון, מוצרי צריכה לא מתכלים, פיננסים-שירותים-תקשורת ומחשוב, מלכ"רים ואפ"י פלטינום המודד את האפקטיביות המתמשכת של הקמפיינים. כמו כן, מבין הזוכים בקטגוריות השונות נבחר ה – GRAND EFFIE – מהלך השיווק והפרסום האפקטיבי ביותר לשנת 2006. בראש תחרות האפ"י השנה עומדת עופרה שטראוס, יו"ר שטראוס-עלית.

השנה הוגשו לתחרות 57 קמפיינים מ – 14 משרדי פרסום. זאת לעומת 50 עבודות שהוגשו בשנה שעברה, 33 עבודות שהוגשו בשנת 2004 ו – 32 עבודות שהוגשו בשנת 2003. על-פי תקנון התחרות, בכל אחת מהקטגוריות ידורגו שלושת העולים לגמר ואילו בקטגורית הפלטינום יוכרז רק הזוכה במקום הראשון.

ההכרזה על הזוכים – במסגרת פסטיבל "שיווק בג'ינס"
הנהלת התחרות החליטה לדחות את ההכרזה על הזוכים בתחרות מסוף יוני ולשלב את אירוע השיא של האפ"י יחד עם פסטיבל "שיווק בג'ינס" שיתקיים בספטמבר בזכרון יעקב. לדברי יצחקי חן, מנכ"ל המי"ל, ההחלטה לשלב את ההכרזה על הזוכים יחד עם הפסטיבל נובעת מהרצון לאפשר לעולים לשלב הגמר להציג את עבודותיהם בפני צמרת עולם השיווק והפרסום ולזכות בכבוד הראוי לעבודות הניבחרות.

לתחרות השנה הגישו כל אחד ממשרדי הפרסום הגדולים גלר-נסיס וגיתם שמונה עבודות לתחרות. אחריהם ברשימת העבודות נמצא משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R שהגיש שבע עבודות. באומן-בר-ריבנאי ואדלר-חומסקי&ורשבסקי GREY הגישו שש עבודות כל אחד. מק’אן-אריקסון וראובני-פרידן IPG הגישו חמש עבודות. יהושע TBWA הגיש ארבע עבודות; פרומרקט הגישה שתי עבודות; פובליסיס-סקטורס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, פוגל אוגילבי, ברוקנר-נטע, שמעוני-פינקלשטיין וצימט הגישו עבודה אחת כל אחד.

השלב הבא

השנה החלה תחרות ה - EFFIE בשיתוף פעולה עם הפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א. זאת במטרה לצרף את "אנשי השיווק והניהול העתידיים" לצורת החשיבה של אפקטיביות שיווקית ולהעשיר את חווית הלמידה לתלמידים במסלול הלימודים לתאר שני בשיווק.

במסגרת שיתוף הפעולה, כל משרדי הפרסום של העבודות שעלו לשלב הגמר יציגו בסוף החודש את עבודותיהם בפני כ – 150 תלמידי תואר שני בפקולטה לניהול של אוניברסיטת ת"א. המצגות לסטודנטים יארכו 20 דקות ויכללו התייחסות לאסטרטגיה ולקריאייטיב של הקמפיין. הציונים שיתנו הסטודנטים יהוו 10% מהציון הכולל של שופטי האפ"י.

הצגת העבודות לגמר האפ"י פלטינום בפני בכירי המנכ"לים במשק:
במחצית יוני יציגו שלושת המשרדים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום את עבודותיהם בפני צוות שיפוט שיכלול מעל עשרה מנכ"לים מבכירי המשק, וביניהם עמוס שפירא (סלקום), סופי בלום (פרוקטור אנד גמבל), גיורא בר דעה (שטראוס-עלית), מושיק תאומים, רמי שלמור, יורם באומן, צבי זיו (בנק הפועלים), ליאור רייטבלט (סופרפארם), עופר בלוך (YES), סיגל קוטלר לוי (סבון של פעם) וחיים רומנו (אל-על). שלושת העולים לגמר יציגו, במשך 25 דקות, את הקמפיין תוך מתן דגש לאסטרטגיה ולקריאייטיב.

והמועמדים הסופיים לפרס האפ"י לשנת 2006 הם . . .

בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון
· שטראוס עלית, דנונה משקה בוקר – שלמור אבנון עמיחי
· שטראוס עלית, גלידת מגנום – ראובני פרידן
· עוף טוב, שניצל דינוזאורים – גלר נסיס Leo Burnett

בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון
· יוניליוור ישראל, אקס דיאודורנט ספריי לגבר – ראובני פרידן IPG
· טבע נאות, נעלי נוחות – ראובני פרידן IPG
· חוגלה קימברלי, מולט – גיתם BBDO

בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים
· שופרסל דיל – גיתם BBDO
· קוקה קולה, כפר המוזיקה – קבוצת פרומרקט ודחף
· ת.נ.א., תמי 4 – אדלר-חומסקי&ורשבסקי - grey

בקטגוריית פיננסים, שירותים, תקשורת ומיחשוב
· סלקום, סלקום ווליום – מקאן אריקסון
· עיתון הארץ, TheMarker – מקאן אריקסון
· Cal כרטיסי אשראי לישראל, אקטיב – גלר נסיס Leo Burnett

בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית
· הסתדרות המורים בישראל – גיתם BBDO וגיתם פורטר נובלי
· הסוכנות היהודית – גיתם BBDO
· עמותת אור ירוק – אדלר-חומסקי&וורשבסקי - grey

המועמדים לאפ"י פלטינום
· שטראוס עלית, must מסטיקים וסוכריות ללא סוכר – ראובני פרידן IPG
· המועצה להסדר הימורים בספורט, - Winnerיהושע TBWA
· H&O אופנה – באומן, בר, ריבנאי

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"גלידות פלדמן" משיקה מוצר חדש המהווה פיתוח חדשני בשוק הגלידות. ה"קצפת" הנה מוצר מהפכני המציע שני מוצרים במוצר אחד - גם גלידה וגם קצפת. במקפיא המוצר הנו גלידת שמנת משובחת בטעם וניל צרפתי ולאחר הפשרה או שהייה במקרר תהפוך הגלידה לקצפת מתוקה ויציבה לקישוט ולאכילה.
Telmap, ספקית מובילה בעולם של פתרונות מיפוי וניווט לסלולאר, הודיעה היום כי חתמה הסכם פיתוח ושיווק עם חברות AOL ו-MapQuest, לאחר שנבחרה כחברת הטכנולוגיה לפיתוח מערכת ניווט סלולארי מתקדמת, ולהשקתה כשירות חדש ומשותף לשוק האמריקאי. המערכת תשווק תחת המותג: MapQuest Navigator
09/05/2006  |  חברת Telmap  |   הודעות כלליות
חברת "און ליין" יבואנית ומשווקת מוצרי עיצוב השיער של "בייביליס פריז" אשר מחזיקה בלמעלה מ80% משוק המוצרים החשמליים לעיצוב שיער בבית, נכנסת לראשונה לשוק המספרות המקצועי ותחל לשווק את מוצרי "בייביליס פרו" באמצעות מחלקה ייעודית אשר הוקמה בחברה.
חברת "קרביץ עסקים", מקבוצת קרביץ המתמחה בשיווק ציוד משרדי לחברות ולמוסדות, משיקה בימים אלה לוגו חדש ויוצאת לראשונה במסע פרסום, בתקציב של 250 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת קרביץ:"זרמון גולדמן".
שלמה שרף, גילי לנדאו ויצחק ויסוקר ישפטו בתחרות הקפצות ייחודית שיזמה של חברת קוקה-קולה, שבסיומה יטוסו 4 בני נוער למונדיאל בגרמניה.
08/05/2006  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il