|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כך עזר עוד ניר ליסטר להוריד פרופיל מקרבי בשביל מיונים טכנולוגיים
כתיבת המומחים
מתי יש להזמין הובלה עם מנוף?

דובק תשווק בארץ את סיגריות PRINCE

- הודעה מטעם דובק
09/05/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

חברת הסיגריות ח.י.ס מקבוצת דובק נכנסת לראשונה לשוק סיגריות הפרימיום בישראל: החברה תשיק בשבוע האחרון של מאי את מותג הסיגריות הבינלאומי מהמובילים בעולם, PRINCE. הסיגריות החדשות ייתחרו במותגי הפרימיום הקיימים בשוק הישראלי, בהם: מרלבורו, קאמל ובמותגי המידיום אל-אם ווינסטון, ח.י.ס צופה להשיג נתח שוק של 5% משוק הפרימיום בישראל, שהוא כ- 2% מסך נתח השוק הכללי, אשר מהווה כ- 80 מיליון שקל בשנה.

סיגריות PRINCE, נחשבות למשובחות במיוחד, בזכות טבק נדיר מסוג HIGH LAND, הגדל על פסגות בגובה 1,000 מטר, אשר מעניק ל-PRINCE טעם עשיר וארומה ייחודית. המותג PRINCE יושק בישראל בשני טעמים: PRINCE RICH ו- PRINCE HIGHLAND, והשקתו תלווה בקמפיין מאסיבי בהשקעה כוללת של כמיליון דולר, אשר יכלול: פרסום בעיתונות, פעילויות קידום מכירות בנקודות המכירה, מסיבות השקה נוצצות וחסויות באירועים המוניים.

לדברי שבתאי יעקבי, סמנכ"ל השיווק המכירות והסחר בדובק, "החברה ממפה את שוק הפרימיום כמנוע צמיחה מרכזי בשוק הסיגריות, האסטרטגיה המרכזית של החברה היא להיות נוכחת בכל פלחי המחירים בשוק הסיגריות הישראלי, הן במותגי ייבוא והן במותגים אותם היא מייצרת. החדירה לשוק הפרימיום מהווה נדבך נוסף של חיזוק הפעילות של החברה בשוק הסיגריות הישראלי .
"העיתוי הנוכחי להשקת המותג המוביל PRINCE הוא תוצר של הרחבת שיתוף הפעולה בין דובק לבין חברת הסיגריות הבינלאומית HOUSE OF PRINCE, ומהחלטה אסטרטגית של דובק להיות נוכחת באמצעות מותגים מובילים בכל פלחי המחיר בארץ".

מותג הסיגריות PRINCE, מבית היוצר של החברה הבינלאומית HOUSE OF PRINCE שבסיסה באירופה ושורשיה כבר במאה ה-17, הינו ממותגי הסיגריות המובילים באירופה ומחוצה לה. PRINCE נמנית על מותגי הסיגריות האיכותיים בעולם וזאת הודות לטבק האיכותי והמוקפד ממנו מיוצרות הסיגריות, ייחודו ובידולו- הוא באזורי הגידול - גבעות בגובה 1,000 מטר, ובאופן עיבודו; הטבק גדל בחוות טבק בכל העולם באזורים מיוחדים: אזורי ההיי-לנד (אזורי הרמה). הטבק המרכיב את PRINCE, שומר על מרכיביו הייחודיים משנת 1957, ומבוסס על הליך של אחסנה בין שנתיים, טרם עיבודו לסיגריות, מה שמסייע בהשבחת טעמן של הסיגריות, בדיוק כמו בהפקת יין.

המותג PRINCE נמכר ב-40 מדינות ברחבי העולם, והוא מוביל במכירות סיגריות הפרימיום במדינות רבות, בהן מדינות אירופאיות-סקנדינביות, דוגמת נורבגיה, דנמרק ושוודיה, בהן נחשבות סיגריות PRINCE כסיגריות הלאומיות המועדפות.

ח.יס מקבוצת דובק נמצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HOUSE OF PRINCE מזה 3 שנים, בייבוא של מותגי סיגריות נוספים לישראל, דוגמת וול סטריט ורוקטס; ואף נבחרה למפיץ השנה העולמי לשנת 2005 של החברה הבינ"ל, מבין 15 מדינות, הודות לנתוני המכירה שהציגה ח.י.ס בישראל. נתוני המכירה הגבוהים הללו, היוו את הבסיס להשקה הנוכחית של PRINCE בישראל.

תאריך:  09/05/2006   |   עודכן:  09/05/2006
נועה שבתאי, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ועדת השיפוט של תחרות הפרסום האפקטיבי - האפ"י – EFFIE הבינלאומית הנערכת על-ידי המי"ל-המרכז הישראלי לניהול, בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד חברות הפרסום בחרה את 15 הקמפיינים שעלו לשלב הגמר של התחרות היוקרתית. בנוסף בחרה הוועדה את שלושת הקמפיינים שעלו לשלב הגמר בקטגוריית האפ"י פלטינום – קמפיינים שהוכיחו אפקטיביות לאורך זמן. המשרדים המובילים במספר הקמפיינים שהגיעו לשלב הגמר הם גיתם עם ארבעה קמפיינים וראובני פרידן עם שלושה קמפיינים בגמר.
"גלידות פלדמן" משיקה מוצר חדש המהווה פיתוח חדשני בשוק הגלידות. ה"קצפת" הנה מוצר מהפכני המציע שני מוצרים במוצר אחד - גם גלידה וגם קצפת. במקפיא המוצר הנו גלידת שמנת משובחת בטעם וניל צרפתי ולאחר הפשרה או שהייה במקרר תהפוך הגלידה לקצפת מתוקה ויציבה לקישוט ולאכילה.
Telmap, ספקית מובילה בעולם של פתרונות מיפוי וניווט לסלולאר, הודיעה היום כי חתמה הסכם פיתוח ושיווק עם חברות AOL ו-MapQuest, לאחר שנבחרה כחברת הטכנולוגיה לפיתוח מערכת ניווט סלולארי מתקדמת, ולהשקתה כשירות חדש ומשותף לשוק האמריקאי. המערכת תשווק תחת המותג: MapQuest Navigator
09/05/2006  |  חברת Telmap  |   הודעות כלליות
חברת "און ליין" יבואנית ומשווקת מוצרי עיצוב השיער של "בייביליס פריז" אשר מחזיקה בלמעלה מ80% משוק המוצרים החשמליים לעיצוב שיער בבית, נכנסת לראשונה לשוק המספרות המקצועי ותחל לשווק את מוצרי "בייביליס פרו" באמצעות מחלקה ייעודית אשר הוקמה בחברה.
חברת "קרביץ עסקים", מקבוצת קרביץ המתמחה בשיווק ציוד משרדי לחברות ולמוסדות, משיקה בימים אלה לוגו חדש ויוצאת לראשונה במסע פרסום, בתקציב של 250 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום של קבוצת קרביץ:"זרמון גולדמן".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
עיקרי הדברים: המערכה הצבאית והמערכה על התודעה הן בבחינת כלים שלובים ומשלימים, ועל כך נכתבו אין סוף מאמרים, ובמבחן המעשה ננקטו אומנם מהלכים ארגוניים שהניבו מעת לעת תוצאות שהותירו חו...
יואב יצחק
יואב יצחק
החקירות נגדו הוקפאו בעקבות הסדר שהושג עם רשויות המס    הסדר המס שהוא מבקש לעצמו עכשיו נועד להבטיח שלא ישלם מיסים בגין עסקים שהקים בחו"ל בתקופה שנעדר מישראל    כך יוצא חוטא נשכר
יוסף אליעז
יוסף אליעז
עדיין נותרו כ-77 חטופים חיים בשבי ולצערנו הרב לא נראה שתהא עסקה של שחרורם עד שיחיא סינוואר, מוחמד דף ומרצחיהם יחושו את החרב על צווארם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il