חברת הקוסמטיקה הדרמטולוגית וישי המובילה בישראל יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת מספר סדרות חדשות ותכשירי טיפוח לקראת הקיץ. בקמפיין הטלוויזיה יושק תכשיר לילה מהפכני אנטי אייג'ינג לנשים- ליפטאקטיב-פרו לילה, הפועל באופן אינטנסיבי להחלקת הקמטים ומיצוק העור.
הקמפיין יעלה לטלוויזיה ב- 24 במאי וישודר בערוצים- 2, 10 ובערוץ 9 הרוסי למשך שבועיים. תשדיר הקמפיין מגיע מוישי העולמית ועבר אדפטציה לישראל, ויופיע תחת הכותרת: " ליפטאקטיב-פרו לשיפור במראה הקמטים ומיצוק העור".
במקביל, בעיתונות ובמגזינים מושקות סדרות חדשות מבית וישי: פודקסין- סדרה לטיפוח כפות הרגליים, ליפוקיור- תכשיר אנטי צלוליט וסדרת קפיטל סוליי- להגנה מפני נזקי השמש.
כמו כן מתבצעת פעילות קד"מ רחבה בנקודות המכירה ובבתי המרקחת הכוללות שילוט ועיצוב חלונות הראווה.
לדברי עירית זינגר, מנהלת שיווק וישי בישראל: "וישי משיקה מספר סדרות שונות בקמפיין רחב שמטרתו לחשוף בפני קהל היעד את המוצרים האיכותיים שמעניקה וישי כמותג דרמוקוסמטיקה מוביל בישראל. וישי ישראל משיקה מוצרים אלה במקביל להשקות וישי בעולם".
וישי הנו מותג הדרמוקוסמטי מס' 1 בישראל מבית לוריאל, ונמכר בכ- 200 בתי מרקחת בישראל.
חברת וישי נוסדה ב- 1931 בעיר וישי בצרפת הידועה במעיינות מרפא בני יותר מ- 1000 שנה.
מאז המאה ה- 17 זכו מי מעיינות וישי להכרת רופאים ודרמטולוגים בזכות סגולות המרפא שלהם ונחשבים לעשירים ביותר ממעיינות צרפת מבחינת כמות המינרלים שבהם. מאז 1931 נעשה בהם שימוש במוצרי טיפוח העור של חברת וישי.