האקדמית ת"א יפו יוצאת בקמפיין רדיו ואינטרנט לביה"ס לממשל וחברה ולביה"ס למדעי המחשב באמצעות פרסום פוגל Ogilvy. הקמפיין ממשיך את המסר: "אל תיכנע לבינוניות". היקף הקמפיין 500 אלף שקל. הקמפיין יימשך שבועיים.
הקמפיין של ביה"ס למדעי המחשב מתחבר לגל ההתעוררות בשוק ההייטק ולביקוש העולה. הקמפיין של ביה"ס לממשל וחברה מאמץ את הסיסמא "אל תיכנע לבינוניות", ושם לעצמו מטרה להחדיר אנשים איכותיים למוסדות ציבור וארגונים לשינוי חברתי, בין השאר באמצעות סטאז' במוסדות אלו.
האקדמית תל אביב יפו פועלת החל משנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר בהם מכשירים לתואר ראשון ותואר שני: בי"ס למדעי התנהגות, בי"ס לניהול וכלכלה, בי"ס למדעי המחשב ובי"ס לממשל וחברה. לפי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במרץ 2005 בדו"ח של הועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נקבע שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' המכללה קיבלה מקום ראשון בארץ - לפני כל האוניברסיטאות והמכללות.