חברת UPS בישראל, נציגתה של חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם, עולה בקמפיין תדמיתי בהיקף של 2 מיליון שקלים, תחת הסיסמא: "מובילים בשירות".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן", יכלול חסויות טלוויזיה כמו גם שלטי חוצות בצירים מרכזיים ואזורי עסקים ברחבי הארץ.
המסר הפרסומי "מובילים בשירות" מתבסס על סקרים שנערכו על-ידי החברה ובהם נמצא כי נכסיות המותג UPS מתבססת על רמת השירות הגבוהה בה החברה נתפסת.
רונן כהן, סמנכ"ל השיווק ב - UPS בישראל מציין כי אסטרטגית המדיה תשלב פניה ספציפית לקהל היעד העסקי בשלטי חוצות כמו גם פניה לקהל הרחב בחסויות טלוויזיה לתוכניות עתירות רייטינג.
חברת UPS היא חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם וספקית עולמית מובילה של שירותי שינוע ולוגיסטיקה הפועלת בלמעלה מ- 200 מדינות ואזורים. UPS מעסיקה 407,200 עובדים ברחבי העולם המטפלים מדי יום בנפח גלובלי ממוצע של 14.8 מיליון חבילות.