"קניון הזהב" בראשל"צ יוצא לקראת מבצע מכירת חיסול עונת קיץ 2006 בקמפיין פרסום חדש הסיסמא- "הוט סייל הקיץ הגדול בקניון". תקציב הפרסום כ- 100,000 דולר.
במסגרת מכירת חיסול עונת קיץ 2006 יוכלו הלקוחות להנות מהנחות בלעדיות וייחודיות לימי המבצע בגובה של בין 20% ל - 80% על כל הפריטים שבחנויות.
מר גיל גזית, מנכ"ל קניון הזהב בראשל"צ מציין, שהנהלת קניון הזהב צופה שבמהלך ימי המבצע יגיעו כ - 50 אלף מבקרים ביום וצפי המכירות יהיה בין 4 ל - 5 מיליון שקל ליום.
קמפיין הפרסום יעלה בתחילת חודש יוני ויפורסם בטלוויזיה, אינטרנט ובדיוור ישיר כ-150 אלף פליירים שיחולקו מדלת לדלת.
תקציב הפרסום- 100,000 דולר.
משרד הפרסום - לין & לין
סופרוויזר - אורי לין
תקציבאי - אמיר לין