בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
לראשונה קמפיין רישוי של מיקרוסופט לעסקים קטנים
|
- הודעה מטעם מיקרוסופט
מיקרוסופט יצאה בקמפיין ראשון מסוגו בישראל לרישוי תוכנות במגזר העסקים הקטנים. במסגרת הקמפיין, הממותג בשם "Open for Business", מציעה מיקרוסופט לעסקים קטנים הצטרפות לתוכנית רישוי בינלאומית חדשה המאפשרת לעסקים קטנים עבודה עם תוכנות מיקרוסופט המעודכנות ביותר מיד עם השקתן, פריסת תשלומים המותאמת ליכולות העסק וצרכיו, מעקב ישיר ופשוט אחר הרישיונות בעסק, ניהול משופר של עלויות התוכנה והדרכה ותמיכה שוטפת באתר מיקרוסופט ישראל. במסגרת הקמפיין החדש יהיו זכאים מצטרפים לתוכנית Open for Business לשדרוג חינם של תוכנות מיקרוסופט Windows Vista ו- Office 2007 במועד השקתן בשנת 2007, עובדה המאפשרת תכנון נכון וטוב יותר של משאבי המחשוב בארגון. בנוסף, במסגרת הקמפיין יתאפשר לעסקים קטנים בעלי תוכנה חוקית ובמסגרת תוכניות רישוי קיימות לשדרג עד סוף חודש יוני את גרסת חבילת היישומים Office שברשותם בהנחה של 50% במסגרת תוכנית הרישוי החדשה. מיקרוסופט ישראל גם הקימה אתר חדש המיועד למגזר העסקים הקטנים ובו סרטונים, מאמרים וטיפים לשימוש יעיל בטכנולוגיה עבור העסק הקטן, הסבר על פתרונות התוכנה המיועדים למגזר העסקים הקטנים, אפשרות לתיאום פגישות ייעוץ חינם עם מומחי מיקרוסופט לעסקים קטנים, צ'ט און ליין עם אנשי התמיכה ושרות הלקוחות של מיקרוסופט, מנוי חינם למגזין האלקטרוני, מידע על אירועים והדרכות, מגוון של הטבות ושיתופי פעולה ועוד. כתובת האתר החדש היא www.microsoft.com/israel/smartbiz אורנית זילברבוש, מנהלת מגזר עסקים קטנים במיקרוסופט ישראל, מסרה כי "המהלך בישראל הוא חלק ממגמה עולמית של מיקרוסופט לעודד את השימוש בטכנולוגיה במגזר העסקים הקטנים. הפתרונות הטכנולוגיים שמציעה מיקרוסופט לעסק הקטן יפתחו בפניו עולם חדש של ניידות ויכולת חיבור לעסק, מכול מקום ובכול זמן באופן מאובטח". אורנית הוסיפה כי "היכולת לשתף מידע, מתן מענה מהיר ללקוחות והשיפור באופן ניהול המשימות בארגון יאפשרו לעסק הקטן לשפר בסופו של היום את השורה התחתונה".
|
תאריך:
|
14/06/2006
|
|
|
עודכן:
|
14/06/2006
|
|
גיתם, יח"צ
|
|
חברת "ד.א סוכנויות", המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ומשקפי שמש בינלאומיים לשוק הישראלי, קיבלה בימים אלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של שעוני אדידס בארץ.
|
|
|
קניון ערים כפר סבא, המתמחה בארגון ואירוח תערוכות ייחודיות לאורך השנה, יארח ביום חמישי ה-15 ביוני את
|
|
|
קטשופ היינץ H.J.Heinz)) הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה בקמפיין תדמית, לראשונה בישראל, אשר הופק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח. הקמפיין, תחת הסיסמא: "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ", יעלה בסוף השבוע וכולל פרסום בטלוויזיה ובנקודות המכירה.
|
|
|
חברת אסם מעלה (יום ד', 14.6.06) קמפיין חדש לעוגות הבית. הקמפיין, תחת הסיסמא "עוגות הבית של אסם - הרבה מעבר לעוגות", נועד להמחיש את הערך המוסף שמביא עמו הוותק והניסיון רב השנים שבאפיית עוגות כמו גם הרגש שיש לכרוך בעבודת האפייה.
|
|
|
האוניברסיטה הפתוחה ברעננה העלתה לאוויר, לראשונה, פרסום חוצות ענק על-גבי קירות הקמפוס החדש שלה ברעננה. במקביל מפרסמת האוניברסיטה בעיתונות הארצית והמקומית, באתרי לימודים וברדיו (גלגל"צ). קמפיין הפרסום נעשה על-ידי משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.
|
|
|
|