מבשלות בירה ישראל, משווקת בירה טובורג בישראל, עלתה לאוויר בקמפיין אינטראקטיב ייחודי במגזר הרוסי באמצעות מגזרים תקשורת שיווקית משולבת, בהיקף של 20,000 דולר.
הקמפיין מיועד לקידום וחשיפת המשקה החדש, טובורג, בירה 3.8% אלכוהול, מתקתקה ומרעננת בטעם לימון במהדורה מוגבלת לקיץ, בקרב צעירים דוברי רוסית.
צעירי המגזר הרוסי, ניזונים בעיקר מן האינטרנט, כך עלה מן הכנס האחרון בנושא אינטרנט שהתקיים רק בשבוע שעבר. על כן פעילות שמבקשת את קהל יעד צעיר, מן הראוי שתיעשה בכלי המדיה הרלוונטי.
הקמפיין נערך בשיתוף עם פורטל rusisrael.com הפורטל המוביל בקרב צעירים דוברי רוסית. באתר רשומים יותר מ 50,000 גולשים בגילאים 16-30 ומדי יום נכנסים כ 12,000 גולשים יחודיים
הקמפיין כולל באנרים ומשחקים באתר. הפעילות הייחודית כוללת תחרות VISUAL ART המבקשת מן הגולשים ליצור תמונות או לצלם תמונות כשבקבוק טובורג T משולב בעיצוב. כבר ביום הראשון התקבלו תמונות מדהימות, כמו האפיפיור המגיש לנשיא בוש בפגישה רישמית משותפת, טובורג T לשתייה. תמונות מדליקות ניתן למצוא ולשלוח לכתובת
www.rusisrael.com/tuborg.
אלכס קורנפלד, מנהל אינטראקטיב במגזרים: "פעילות ייעודית, ומן הסתם חוויתית, הפונה במדיה הרלוונטית למגזר הרוסי, בשפה ותחת הקודים המתאימים לתרבות הרוסית, מוכיחים פעם נוספת שניתן למצוא את צעירי המגזר באינטרנט ובאחוזים גבוהים. מפרסמים המחפשים את הנוער וגם את הצעירים דוברי השפה הרוסית לא ימצאו אותם בערוצי הטלוויזיה, לא בעברית ולא ברוסית, בוודאי לא בעיתונות אלא באינטרנט. שילוב של פעילות תחרויות שונות,שעשועוני טרוויה, גימיקים, ועוד מאפשרות ליצור מגע ישיר ואפקטיבי עם קהל היעד הצעיר".